نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵

انتشار تريلر كوتاه و ويديو جديد از فيلم Avengers: Infinity War

مارول استوديو اخيرا يك تريلر كوتاه و ويديوی رسمی جدید از فيلم Avengers: Infinity War را منتشر كرده است.

این تریلر کوتاه ممکن است بخش‌های مهم دیگری از داستان فيلم Avengers: Infinity War را برای شما فاش کند

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرده است. در این تریلر کوتاه که زمان آن حدود یک دقیقه و در اصل یک تبلیغ تلویزیونی است و Chant نام دارد، شاهد تصاویر جدید بسیاری از جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول هستیم که علاوه بر تصاویر جدید از نبرد واکاندا و همچنین نمایش اولین ملاقات کاپیتان آمریکا با باکی در فیلم، تصاویر بسیار جدیدی از شخصیت تانوس از جمله لحظه ورودش به زمین، نمایش داده می‌شود. با این حال، نسخه توییتر و اینستاگرام این تریلر یک نکته بسیار مهم از اتفاقات فیلم را فاش می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، مارول استودیو ویدیو جدیدی از فيلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است. این ویدیو در واقع اولین ویدیوی این فیلم است که به‌صورت رسمی منتشر شده و در آن شاهد شخصیت پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی با بازی تام هالند هستیم که در اتوبوس مدرسه نشسته است. این صحنه ظاهرا اولین صحنه حضور این شخصیت در فیلم Infinity War است که پیش از این بخش‌هایی از آن را در تریلرها و تبلیغ‌های تلویزیونی گذشته مشاهده کرده بودیم. با این حال، در این ویدیو نشان داده می‌شود پس از اینکه اسپایدی از وجود سفینه فضایی تانوس باخبر می‌شود، برای خروج سریع از اتوبوس از ند لیدز با بازی جیکوب باتالون، کمک می‌گیرد تا حواس دیگر دانش آموزان را پرت کند و او بتواند از اتوبوس بدون لو رفتن هویتش فرار کند. در طول ویدیو شاهد پخش موسیقی متن فیلم که اثر آل سیلوستری است هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. همچنین این فیلم قرار است با مدت زمان ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه، به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. همچنین طبق پیش بینی‌های جدید از شروع این فیلم در گیشه، فيلم Avengers: Infinity War در سه روز نخست اکرانش حدود ۲۳۰ میلیون دلار خواهد فروخت. با این حال، این آمار ممکن است تا زمان اکران بارها تغییر کند و دقیق‌تر شود. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده