نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی A Way Out بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

استودیو Hazelight اعلام کرد که بازی ماجراجویی A Way Out از زمان عرضه تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروخته است.

بازی A Way Out در ابتدای ماه جاری منتشر شد و باری دیگر شاهد این بودیم که سازنده بازی تحسین‌شده Brothers: A Tale of Two Sons تجربه‌ی منحصربه‌فردی را این‌بار به صورت همکاری دو نفره برای بازیکنان به ارمغان آورد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی A Way Out  به رکورد تازه‌ای در زمینه فروش دست یافته است.

به تازگی استودیو Hazelight اعلام کرده است که بازی A Way Out از زمان انتشار تا به حال بیش از یک میلیون نسخه فروخته است که این مورد با توجه به اینکه تجربه بازی به صورت دونفره امکان‌پذیر است (با اینکه بازیکنان برای تجربه بازی تنها به یک نسخه نیاز دارند)، دلگرم‌کننده خواهد بود.

جوزف فارس، کارگردان بازی A Way Out نیز به موفقیت بازی واکنش نشان داد و در توییتر از بازیکنان برای حمایت‌های‌شان تشکر کرد. همچنین او در توییت خود نوشت که «این به معنای این است که دو میلیون بازیکن این اثر را تجربه کرده‌اند» که با توجه به ماهیت بازی‌های کوآپ امری بدیهی است. توییتر رسمی استودیو Hazelight نوشت:

به تازگی متوجه شدیم که بازی A Way Out در طول دو هفته بیش از یک میلیون نسخه فروخته است! کلمات نمی‌توانند احساس ما را بیان کنند. از حمایت‌های شما بسیار سپاسگذاریم.

جوزف فارس هم در توییتر خود نوشت:

این یعنی دو میلیون بازیکن بازی A Way Out رو تجربه کردن. خیلی ممنونم.

 

بازی A Way Out در تاریخ سوم فروردین‌ماه (۲۳ مارس) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

تازه‌ترین ساخته‌ی جوزف فارس یعنی A Way Out، نه فقط یک بازی که از مناظری گوناگون می‌شود به ستایش آن پرداخت، بلکه محصولی است که باید نوآوری‌اش، گیم‌پلیِ کوآپ متفاوت و جذب‌کننده‌اش، داستان‌سرایی‌اش، موسیقی‌هایش و شخصیت‌پردازی آن را ستایش کرد. اثری با قیمتی بسیار منصفانه که تنها در برابر دریافت سی دلار پول، ده ساعت سرگرمی‌های دوست‌داشتنی، شیرین و یک بار دیگر هم تاکید می‌کنم «متفاوت» را تقدیم دو گیمر می‌کند و تجربه کردنش را می‌شود به سادگی هر چه تمام‌تر، به همگان توصیه کرد.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی A Way Out را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده