نویسنده: علی مطوری
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۵

نسخه‌ جدید هدست گلد پلی استیشن به بازار عرضه شد

نسخه جدید از هدست گلد پلی استیشن بالاخره امروز در دسترس قرار گرفت.

هدست گلد پلی‌استیشن اولین بار در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد و سونی در آن دوره این هدست را برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ویتا تبلیغ می‌کرد. بعد از گذشت چهار سال، چندی پیش خبر ساخت نسخه‌ی جدیدی از این هدست منتشر شد و بالاخره امروز این هدست در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

Gold Wireless Headset

سونی در تریلر جدید معرفی این هدست روی آثار پلی‌استیشن 4 و پلی استیشن VR تمرکز دارد و از بازی‌های بزرگ این کنسول مانند God of War ،Spider-Man ،Monster Hunter World و Bravo Team متعلق به پلی‌استیشن VR تصاویر مختلفی نشان می‌دهد. وقتی به تغییرات خود هدست می‌رسیم، باید گفت این بار بالشتک‌های آن، طراحی ضخیم و راحت‌تری دارند و از دیگر تغییرات ایجاد شده در آن، می‌توان به حذف شدن رنگ آبی در زیر هدبند و همچنین نبود میانه‌هایی که اجازه تا کردن هدست را به کاربران می‌داد، اشاره کرد. صدای فراگیر مجازی 7.1 و میکروفن ضد نویز همچنان در این نسخه وجود دارند که این قابلیت در بعضی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن پشتیبانی خاصی می‌شود؛ به‌علاوه کابل ۳.۵ میلیمتری که این هدست را با PlayStation VR و موبایل‌ها سازگار می‌کند در جعبه‌ی این هدست گنجانده شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نکته‌ی جالب در مورد تریلرهای جدید سونی، کنار رفتن کنسول ویتا از مرکز توجه این شرکت است و به طوری که این کمپانی چند روز پیش هم اعلام کرد، ارائه‌ی بازی‌های رایگان ویتا و پلی استیشن 3 را برای کاربران پلاس از سال آینده متوقف خواهد کرد. گفتنی است قیمت نسخه جدید هدست گلد همچنان ۱۰۰ دلار است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده