// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

آپدیت جدید بازی PlayerUnknowns Battlegrounds نسخه ایکس باکس وان منتشر شد

به‌تازگی آپدیت جدید بازی PlayerUnknowns Battlegrounds برای ایکس باکس وان منتشر شده که در جریان آن محیط شروع بازی، حذف شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آپدیت جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds برای Xbox One منتشر شده که در جریان این آپدیت بزرگ، شاهد تغییراتی روی بازی هستیم. در اولین مورد از تغییرات آپدیت PUBG می‌توان به پشتیبانی از Game DVR بازی و هچنین رفع تعدادی از باگ‌ها اشاره کرد. اما در میان ویژگی‌ها و تغییرات حذف محیط آغازین بازی، مهم‌ترین ویژگی آپدیت جدید بازی روی ایکس باکس وان است.

از این پس محیط آغازین بازی که حالت آماده سازی قبل از شروع بازی را دارد، در چند محیط مختلف صورت می‌گیرد و این تغییرات برای این بوده است که درگذشته و جمع شدن هر ۱۰۰ بازیکن در یک نقطه، باعث می‌شد عملکرد سرورهای پابجی با مشکل مواجه شود. همچنین پس از این بروزرسانی تمامی اسلحه‌ها از محیط اولیه بازی حذف شدند.

از دیگر ویژگی های آپدیت جدید پابجی می‌توان به مشخص شدن بیشتر رنگ Squad اشاره کرد و از طرفی میزان آسیبی که توسط اشیائی مثل سنگ و درخت به شما می‌رسید، کاهش یافته است. همچنین زمانی که در منوی شخصی سازی بازیکن خود هستید، با چرخاندن استیک سمت راست، می‌توانید شخصیت خود را چرخانده و تغییرات اعمال شده خود را به صورت کامل مشاهده کنید.

از میان باگ‌های رفع شده هم می‌توان به رفع باگ مربوط به صدای آب در بازی و همچنین باگ مربوط به تلپورت بازیکنان به یک محیط دیگر پس از فرود آمدن اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده