نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

حراج آخر هفته بازی‌های یوبی سافت در استیم آغاز شد

بازیکنان می‌توانند در حراج این آخر هفته استیم بازی‌های کمپانی یوبی‌سافت را با تخفیف زیادی خریداری کنند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که حراج آخر هفته شبکه استیم آغاز شده است و بسیاری از بازی‌های کمپانی یوبی سافت با تخفیف‌های زیادی به فروش می‌رسند.  

بازیکنان از حالا تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ششم فروردین‌ماه (۲۶ مارس) می‌توانند بسیاری از بازی‌های این ناشر فرانسوی را در پی‌سی با تخفیف خریداری کنند. در حالی که سال ۲۰۱۸ با انتشار بازی‌های شگفت‌انگیزی نظیر بازی Dragon Ball FighterZ، بازی Monster Hunter: World و بازی Ni No Kuni II: Revenant Kingdom آغاز شد، اما کسانی که به دنبال تجربه بازی‌های قدیمی‌تر هستند، قطعا بازی‌های مورد علاقه خود را در این تخفیف خواهند یافت.

علاوه بر این، بازی‌های برجسته‌ای از مجموعه‌های Assassin’s Creed، Far Cry و Tom Clancy هم در حراج بازی‌های کمپانی Ubisoft در استیم به چشم می‌خورد که از جمله این بازی‌های بزرگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسم بازیقیمت تخفیفقیمت اصلی
Assassin’s Creed Rogue۹.۹۹۱۹.۹۹
Assassin’s Creed Origins۳۵.۹۹۵۹.۹۹
Prince of Persia: Sands of Time۳.۳۹۹.۹۹
South Park: The Fractured But Whole۲۳.۹۹۵۹.۹۹
South Park: The Stick of Truth۷.۴۹۲۹.۹۹
Star Trek: Bridge Crew۱۹.۹۹۴۹.۹۹
Tom Clancy’s Splinter Cell Chaos Theory۳.۳۹۹.۹۹

بازیکنان همچنین می‌توانند با قیمت ۴۸.۵۴ دلار Far Cry Bundle را خریداری کنند که شامل بازی Far Cry، بازی Far Cry 2: Fortune’s Edition، بازی Far Cry 3، بازی Far Cry 3: Blood Dragon، بازی Far Cry 4 و بازی Far Cry Primal است. جدیدترین دنباله این مجموعه یعنی بازی Far Cry 5 هم سه روز دیگر در تاریخ هفتم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ (۲۷ مارس) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس‌وان و PC منتشر خواهد شد و کسانی که به دنبال تجربه بازی‌های قبلی مجموعه هستند، این تخفیف فرصت مناسبی را برای تهیه بازی‌ها برای آنها فراهم می‌کند.

شما می‌توانید تمام بازی‌های حراج کمپانی یوبی‌سافت را در صفحه فروشگاه استیم مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده