// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Stickman Parkour Platform

بازی موبایل Stickman Parkour Platform اثر جذابی است که در آن کنترل یک مرد چوبی را به دست می‌گیرید و در محیط بازی از موانع آتشین و تیغ‌ها عبور می‌کنید.

بازی موبایل Stickman Parkour Platform اثر جذابی از Gabriel Limberger است که برای طرفداران پارکور ارائه شده و یک مرد چوبی را نشان می‌دهد که در محیط بازی از موانع عبور می‌کند و با حرکات پارکور، سعی دارد تا در کم‌ ترین زمان ممکن، به مقصد نهایی خودش برسد. بازی دارای گیم پلی پلی جالبی است که تماما در اختیار خود بازیکن است و از این نظر می‌تواند چالش زیادی را برای بازیکن ایجاد کند.

گیم پلی این بازی اندروید شامل گزینه‌های پرش و تکل است و همچنین با دکمه‌های هدایتی نیز می‌توانید شخصیت بازی را حرکت دهید. شما در محیطی که گرافیک چندانی ندارد و به سادگی طراحی شده است، حرکت و از موانع عبور می‌کنید. این عبور کردن از موانع می‌تواند بخش‌های متنوعی داشته باشد که از تیغ‌های پرتاب شونده بگیرید تا گدازه‌های آتش از جمله آنها است. پرش از یک جا به جای دیگر از جمله عادی‌ترین موانع بازی است و باید سرعت خود را تنظیم کرده و این پرش‌ها و تکل‌ها را در زمان درست خودشان انجام دهید. بازی دارای ریتم امتیازگیری مختلفی است و با توجه به اینکه در چه زمانی مرحله را تمام می‌کنید به شما امتیاز داده می‌شود.

در هر مرحله از بازی، می‌توانید تا سه بار شکست خورده و دوباره از همان جا شروع کنید. اما با گذر از سومین شکست، باید دوباره از اول کار را شروع کنید. تجربه اینکه تیغه‌های بران به دنبال شما راه می‌افتند یا از موانع بسیار بلندی پرش می‌کنید، حس و حال زیادی را ایجاد می‌کند و باعث بالا رفتن آدرنالین بازیکن می‌شوند. وجود چنین صحنه‌هایی در بازی بسیار زیاد است و همواره با موانع گسترده و غیر قابل توصیفی روبرو خواهید شد که هیجان بالا و البته سرعتی را برای شما به ارمغان خواهد داشت.

Stickman Parkour Platform

در این بازی شاهد جلوه‌های ویژه خوبی هستیم و با توجه به اینکه گرافیک در حد ساده‌ای قرار دارد، چنین جلوه‌هایی برای بازی عالی به نظر می‌رسد. همین موضوع باعث شده تا بازی کمی نسبت به هم سبک‌های خود متفاوت ظاهر شود آدمک کوچک ما در جهت‌های مختلف حرکت می‌کند و از این جهت محدودیتی وجود ندارد. اما باید توجه داشته باشید که اگر ریتم بازی را به دلخواه خودتان کند کنید، ممکن است که نتوانید از موانع عبور کنید و برای جلوگیری از این مسئله باید، عکس‌العمل‌های تند و سریعی داشته باشید و از پرش‌های متوالی به جای ایستادن استفاده کنید. با پیش‌روی بیش‌تر در بازی می‌توانید به گیم پلی و گزینه‌های حرکتی، آشنایی بیشتری پیدا کنید.

مسیری که بازیکن در آن حرکت می‌کند صرفا یک نوار سیاه رنگ است که گاها از هم جدا می‌شود و پستی بلندی‌های مختلفی ایجاد می‌کند. این موضوع شاید در ابتدا چندان جالب به نظر نرسد، اما باید توجه داشته باشید که روبرو شدن با چالش‌های این مسیر، در ساده‌ترین شکل ممکن، اصلی‌ترین هدف بازی هستند. در واقع این محیط به شکل‌های مختلف در می‌آید و موانع هنری زیبایی را می‌سازد که باید به آنها توجه داشته باشید تا به موقع عکس‌العمل نشان دهید.

Stickman Parkour Platform

در مسیر خود باید ستاره‌های مختلفی را جمع آوری کنید و سعی کنید که هیچ ستاره‌ای را از دست ندهید. این ستاره‌ها امتیاز شما را تشکیل می‌دهند و در نهایت با استفاده از آنها می‌توانید محیط‌های بعدی بازی را از حالت قفل خارج کرده و آنها را تجربه کنید. این محیط‌ها از نظر رنگی عوض می‌شوند و می‌توانند تجربه جدیدی را برای برای‌تان داشته باشند. چالش‌های دیگری نیز در مراحل وجود دارد که با پیش‌روی‌های بیش‌تر، به تنوع‌شان افزوده می‌شود و می‌توانید تجربه جذابی در مواجهه با آنان داشته باشید. چیزی که مهم است باید آدمک بازی را از آنها عبور داده و تا می‌توانید ستاره جمع کنید. تعداد زیاد مراحل باعث می‌شود که رفته رفته با علاقه بیش‌تری به بازی ادامه داده و در کار خود حرفه‌ای‌تر شوید.

بازی موبایل Stickman Parkour Platform اثر جالب توجهی با ریتم اکشن است که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند و جذابیت‌های خوبی برای‌تان داشته باشد. بازی با اینکه دارای گرافیک مناسب و طراحی محیطی مناسبی نیست، اما با این‌حال با داشتن گیم پلی جالب توجه می‌تواند انتخاب خوبی برای گذران وقت باشد. موانع مبتکرانه و استفاده از ساده‌ترین جزئیات برای این منظور، از بهترین بخش‌های بازی است. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Stickman Parkour Platform


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده