نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ انتشار بازی ترسناک Deluded Mind با انتشار تریلری اعلام شد

استودیو Pyxton پس از دو سال از توسعه بازی Deluded Mind نهایتا تاریخ انتشار آن را اعلام کرد و به این مناسبت تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرد.

اگر کنجکاو بودید که بدانید چه زمانی می‌توانید بازی Deluded Mind را تجربه کنید، بنابراین به سوال شما نهایتا پاسخ داده شده است؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Pyxton از انتشار این بازی اول شخص ترسناک در تاریخ بیست و پنجم خردادماه (۱۵ جوئن) خبر داده است.

به مناسبت اعلام تاریخ انتشار، توسعه‌دهنده بازی تریلر جدیدی را منتشر کرده است که بیش از یک دقیقه از گیم‌پلی این بازی ترسناک را به نمایش در می‌آورد. شما می‌توانید این تریلر جذاب را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Deluded Mind بازیکنان را در نقش «دین کاترال»، یک مامور FBI که در گذشته دخترش را از دست داده است، قرار می‌دهد. حال او و همکارش «رابرت پیج» گروگان گرفته شده‌اند و در بیمارستانی روانی با نام Hillstone Asylum زندانی شده‌اند. در جریان این بازی باید با کاوش در تیمارستان همکار خود را پیدا کنید، اما داروی هالوژنیکی که ذهن شما را منحرف می‌سازد، مانع از انجام این کار می‌شود.

بازی Deluded Mind در تاریخ بیست و پنجم خردادماه (۱۵ ژوئن) به صورت انحصاری برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده