نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی The 25th Ward: The Silver Case منتشر شد

کمپانی NIS America به مناسبت انتشار بازی The 25th Ward: The Silver Case در آمریکای شمالی تریلر هنگام عرضه بازی را منتشر کرد.

کمپانی NIS America تریلر هنگام عرضه بازی The 25th Ward: The Silver Case را به مناسبت انتشار بازی برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و کامپیوتر (از طریق استیم) در آمریکای شمالی منتشر کرد. این بازی دو روز دیگر در تاریخ بیست و پنجم اسفندماه (۱۶ مارس) در اروپا هم منتشر خواهد شد و کاربران این منطقه می‌توانند به تجربه آن بپردازند.

بازی The 25th Ward: The Silver Case در ابتدا به صورت انحصاری برای پلتفرم موبایل منتشر شد و این اولین باری است که شاهد انتشار آن در خارج از کشور ژاپن هستیم. این بازی جزو بازی‌های جهان Kill the Past به شمار می‌آید که در آن گروهی از کاراگاهان پرده از اسرار قتل‌ها بر می‌دارند.

داستان بازی The 25th Ward: The Silver Case پنج سال پس از حوادث بازی The Silver Case روایت می‌شود و بازیکنان را به اتفاقات عجیب و غریب و در عین حال تاریک The 25th Ward باز می‌گرداند. داستان این بازی از جایی آغاز می‌شود که در مجتمع آپارتمانی بی‌ساید تاور لند زنی به قتل رسیده و قاتل هیچ سرنخی از خود به جای نگذاشته است. این اتفاق مجموعه‌ای از رویداد‌های به ظاهر تصادفی را پدید می‌آورد که به‌واسطه پرو‌تا‌گونیست‌های متعدد بازی به یکدیگر مرتبط می‌شوند.

در بخش گیم‌پلی بازی The 25th Ward: The Silver Case شاهد معماهایی هستیم و یافتن سرنخ‌ها باعث پیش‌روی بازیکنان در داستان خواهد شد. همچنین در این بازی می‌توان در محیط اطراف حرکت کرد و با NPCها ارتباط برقرار کرد. شما می‌توانید تصاویر و تریلر هنگام عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

The 25th Ward: The Silver Case

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده