نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

آخر هفته بعدی بازی Rainbow Six Siege را رایگان تجربه کنید

 بازی Rainbow Six Siege آخر هفته بعدی به صورت رایگان در تمام پلتفرم‌ها قابل تجربه خواهد بود.

اگر تا به حال بازی Rainbow Six Siege را تجربه نکرده‌اید، خبرهای خوبی برایتان داریم زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی آخر هفته بعدی به صورت رایگان در تمام پلتفرم‌ها قابل بازی خواهد بود.

این دسترسی محدود و رایگان برای کاربران یوپلی از تاریخ بیست و ششم بهمن‌ماه (۱۵ فوریه) آغاز می‌شود و تا یکم اسفندماه (۲۰ فوریه) ادامه خواهد داشت. همچنین این بازی در پی‌ سی از ۲۶ تا ۲۹ بهمن (۱۵ تا ۱۸ فوریه)، در پلی‌ استیشن 4 از ۲۶ بهمن تا ۱ اسفند (۱۵ تا ۲۰ فوریه) و در ایکس‌ باکس وان از ۲۶ تا ۳۰ بهمن (۱۵ تا ۱۹ فوریه) به رایگان قابل تجربه خواهد بود. اگر پس از تجربه‌ی رایگان این بازی تصمیم به خرید آن بگیرید، پیشرفت‌های شما به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد.

شایان ذکر است که اولین Operation بازی در سال سوم Operation Chimera خواهد بود که در تاریخ سی بهمن‌ماه (۱۹ فوریه) از طریق سرورهای آزمایشی در دسترس کاربران پی‌سی قرار می‌گیرد و در تاریخ پانزدهم اسفند‌ماه (۶ مارس) برای تمام پلتفرم‌های بازی منتشر خواهد شد. همچنین حالت کوآپ Outbreak در تاریخ یکم اسفندماه (۲۰ فوریه) از طریق سرورهای آزمایشی برای کاربران پی‌سی قابل بازی خواهد بود و پس از آن در بازه زمانی پانزدهم اسفند تا چهاردهم فروردین (۶ مارس تا ۳ آپریل) در کلیه پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. جزئیات بیشتر Operation Chimera و رویداد Outbreak در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ بهمن‌ماه (۱۶ تا ۱۸ فوریه) در جریان فینال Six Invitational اعلام می‌شود.

بازی Rainbow Six Siege در تاریخ دهم آذرماه ۱۳۹۴ (۱ دسامبر ۲۰۱۵) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و کامپیوتر در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده