// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸

بسته الحاقی The Curse of the Pharaohs بازی Assassin's Creed Origins تاخیر خورد

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که بسته الحاقی The Curse of the Pharaohs تاخیر خورده است و در تاریخ ۲۲ اسفند ماه منتشر می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Assassin's Creed Origins) اعلام کرد که دومین و آخرین بسته گسترش دهنده این بازی که The Curse of the Pharaohs نام دارد، تاخیر خورده است و در تاریخ ۲۲ اسفند ماه (۱۳ مارس) عرضه خواهد شد. این خبر در حالی است که این بسته الحاقی قرار بود در تاریخ ۱۵ اسفند ماه (۶ مارس) روانه بازار شود.

در گفت و گوی سخنگوی یوبی‌سافت با سایت گیم‌اسپات اعلام شد که این تاخیر برای ارائه بهترین تجربه به مخاطبان روی بسته الحاقی The Curse of the Pharaohs اعمال شده است. کاربرانی که سیزن‌پس ۲۰ دلاری بازی را خریداری کرده باشند، به‌صورت رایگان به محتویات این DLC دسترسی خواهند داشت و اگر سیزن‌پس را ندارید، باید به صورت جداگانه The Curse of the Pharaohs را روی پلتفرم خود خریداری کنید.

قبل از اینکه بسته الحاقی ذکر شده عرضه شود، در تاریخ هشت اسفند ماه (۲۷ فوریه) یک آپدیت رایگان برای بازی Assassin's Creed Origins عرضه خواهد شد که در جریان آن کاربران به مرحله‌ای به نام Lights Among the Dunes دسترسی پیدا خواهند کرد که ظاهرا پیش زمینه‌ای برای بسته الحاقی The Curse of the Pharaohs است. حال در این میان اعلام نشده که آیا با تاخیر بسته الحاقی دوم بازی، این به‌روزرسانی نیز تاخیر خواهد خورد یا نه.

The Curse of the Pharaohs شامل محیط‌های کاملا جدید نظیر آرو می‌شود که از نظر بصری، آن‌قدر زیبا هستند که می‌توان آن‌ها را به یک بهشت تشبیه کرد. همچنین در جریان این بسته الحاقی با عقرب‌های عظیم الجثه‌ای نیز روبه‌رو خوهید شد که لذت مبارزه کردن را افزایش می‌دهند.

از نظر مقایسه بسته‌های الحاقی Assassin's Creed Origins، باید بگویم که بسته الحاقی The Curse of the Pharaohs با بسته الحاقی The Hidden Ones متفاوت است. در The Hidden Ones شما وارد یک بخش داستانی کاملا جدید با مراحل مختلف می‌شدید و این در حالی است که در  The Curse of the Pharaohs با فرعون‌های مختلف و عقرب‌های عظیم الجثه‌ای روبه‌رو می‌شوید و داستان تازه‌ای نیز برای شما روایت می‌شود. همچنین برخلاف داستان، محیط و دشمنان جدید، حداکثر سطح شما به ۵۵ افزایش پیدا خواهد کرد و تجهیزات جدیدی نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

همچنین مدتی پیش حالت Disovery Tour به‌صورت رایگان به بازی اضافه شد که در جریان آن می‌توانید آزادانه در دنیای مصر بگردید و همانند یک توریست، از مناطق مختلف دیدن کرده و اطلاعات تاریخی کسب کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده