نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

نسخه رایگان بازی واقعیت مجازی Brass Tactics منتشر شد

استودیو هیدن پَس اینترتینمنت یک نسخه رایگان از بازی واقعیت مجازی و استراتژی همزمان Brass Tactics منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو امریکایی Hidden Path Entertainment (هیدن پس اینترتینمنت) یک نسخه رایگان از بازی واقعیت مجازی و استراتژی همزمان Brass Tactics منتشر کرد.

با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی، نسخه رایگان بازی که با نام Brass Tactics Arena شناخته می‌شود، یکی از نقشه‌های بازی اصلی را در اختیار می‌گذارد و امکان دسترسی نامحدود به مسابقات آنلاین، بخش همکاری چندنفره (کوآپ) و برخی از محتوای بخش تک‌نفره را فراهم می‌کند. این نسخه در اصل یک نسخه آزمایشی برای کسانی است که درباره تهیه نسخه کامل بازی اطمینان ندارند و  این نسخه به آنها اجازه می‌دهد تا پیش از خریداری نسخه کامل به تجربه بازی اقدام کنند.

اگر نسخه آزمایشی بازی را دوست داشتید و علاقه‌مند به خریداری نسخه کامل بازی هستید، از حالا می‌توان برای پیش خرید بازی از فروشگاه آکیولس اقدام کرد. شایان ذکر است کسانی که این بازی را از طریق فروشگاه آکیولس پیش خرید می‌کنند، تنها ۲۴.۹۹ دلار خواهند پرداخت. بازیکنان در بازی Brass Tactics به بیش از ۶ ساعت بخش داستانی، سه حالت گیم‌پلی مختلف و بیش از ۲۰ نقشه دسترسی دارند و همچنین گزینه‌ای برای شخصی‌سازی واحدها و ارتش از میان تعداد زیادی از قابلیت‌ها در بخش داستانی خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی، تصاویری را که در انتهای مطلب وجود دارد مشاهده کنید. بازی Brass Tactics در تاریخ سوم اسفندماه (۲۲ فوریه) به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت منتشر خواهد شد.

Brass Tactics Arena

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده