نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Soul Knight

در بازی موبایل Soul Knight، شما باید به شوالیه کمک کنید تا سنگ جادویی گمشده را پیدا کند و جهان را نجات دهد.

همیشه بازی‌های دوبعدی پیکسلی یک حس نوستالژی را برای بازیکنان به وجود آورده است. این نوع بازی‌ها همیشه دارای گیم‌پلی روان و چالش‌برانگیز هستند که بازیکن تا مدت‌ها درگیر انجام آنها بوده‌ و از لحظات ناب این بازی‌ها لذت می‌برد. بازی موبایل Soul Knight یکی از همین بازی‌های پیکسلی جذاب است که استودیو ChillyRoom، سازنده این بازی، توانسته است یک بازی خوش‌ساخت با داستانی خوب را توسعه بدهد و برای گوشی‌های موبایل منتشر کند. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

Soul Knight

گرافیک بازی به صورت دوبعدی و پیکسلی است

بازی اندروید Soul Knight یک بازی اکشن است. داستان این بازی درباره یک شوالیه است که بیگانگان hi-tech سنگ جادویی شهر را می‌دزدند و شهر دچار بحران می‌شود. شوالیه برای پیدا کردن سنگ جادویی و نجات شهر به مبارزه با بیگانگان می‌رود. گیم‌پلی بازی این گونه است که بازیکن شخصیت شوالیه را برعهده می‌گیرد و هر مرحله دارای چند قسمت است که بازیکن با وارد شدن به بخش‌های مختلف، آنجا را از وجود دشمنان گوناگون پاکسازی کند و به بخش بعدی مرحله برود. اسلحه‌های مختلفی در بازی تعبیه شده است که بازیکن با باز کردن صندوق‌های داخل مراحل می‌تواند از آنها برای از بین بردن دشمنان استفاده کند. همچنین، بوسترهای متنوعی در بازی قرار دارد که به مرور برای بازیکن فعال خواهد شد. یکی از نکات جالب بازی موبایل Soul Knight، این است که این بازی را می‌توان به صورت چندنفره تجربه کرد که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد. بازیکن می‌تواند از طریق Wifi با دوستان خود به بازی متصل شود و این بازی را در کنار هم تجربه کنند. 

Soul Knight

بازی Soul Knight را می‌توان به صورت چندنفره تجربه کرد

بازی آیفون Soul Knight با موتور بازی‌سازی Unity طراحی و ساخته شده است. گرافیک بازی به صورت دو بعدی و پیکسلی کار شده است که حال و هوای بازی‌های کلاسیک کنسول‌های NES را برای بازیکن زنده می‌کند. موسیقی بازی نیز به سبک موسیقی‌های کلاسیک بازی‌ها نواخته شده است که باعث شده است هیجان بازی را بیشتر کند. لازم به ذکر است، بازیکن می‌تواند آیتم‌های مختلفی چون اسلحه و لباس را به شخصیت شوالیه اضافه کند و قدرت او را افزایش بدهد. همچنین، بازی Soul Knight از سیستم خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند که بازیکن می‌تواند با استفاده از پول واقعی یا سکه داخل بازی آیتم‌های مختلفی را برای شخصیت شوالیه خود خریداری کند.

Soul Knight

بازی موبایل Soul Knight یک بازی هیجان‌انگیز و مهیج است که می‌تواند تا مدت‌ها بازیکن را سرگرم خود کند. این بازی به افرادی که به بازی‌های قدیمی و کلاسیک علاقه دارند پیشنهاد می‌شود. گیم‌پلی روان، داستان جذاب و موسیقی دلنشین باعث شده است بازی Soul Knight در زمره یکی از بهترین بازی‌های موبایل اکشن قرار بگیرد. بازی Soul Knight هم‌اکنون در فروشگاه‌های اپ استور و گوگلی پلی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما ‌می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی دوست‌داشتنی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Soul Knight


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده