// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

آپدیت جدید ایکس باکس وان با محوریت تغییرات رابط کاربری منتشر شد

آپدیت جدید ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت و در جریان آن شاهد تغییراتی جزئی در رابط کاربری بازی و بخش‌های مختلف هستیم.

آپدیت‌های اخیر ایکس باکس وان معمولا تمرکز خاصی روی رابط کاربری کنسول داشته تا بتواند تجربه‌ای بهتر را ارائه دهد و بعضا جلوه‌های بصری را هدف قرار داده‌اند. اما آپدیت جدید ایکس باکس وان، با هدف تغییراتی جزئی در دسترسی بخش‌های مختلف کنسول منتشر شده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، از این پس با مراجعه به منوی راهنمای بازی می‌توانید دسترسی ساده‌تری به بخش Game Hubs و Next Achievements داشته باشید. در گذشته برای ردیابی کردن اچیومنت مورد نظر خود و پیدا کردن محتویاتی که آن‌ها را دوست داشتید، باید از بازی خارج شده و پس از انجام کارهای مورد نظر دوباره به بازی بر می‌گشتید، اما دیگر نیازی به انجام این کارها نیست و تنها با فشردن دکمه راهنمای کنسول در هنگام بازی کردن، می‌توانید کارهای ذکر شده را انجام دهید.

بخش Next Achievements برخلاف اینکه تمامی اطلاعات از اچیومنت‌های بازی را ارائه می‌دهد، ساختار آن روی ردیابی و شکار یک اچیومنت است. به‌عبارتی اچیومنت‌های بازی به‌واسطه ارزش‌هایی که دارند دسته‌بندی شده و همچنین آن‌هایی را مشاهده می‌کنید که نزدیک به دریافت‌شان بوده و در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید.

جدای از این دو بخش، می‌توانید دسترسی ساده‌تری به بی‌صدا کردن اعلان‌ها و بخش ذخیره قدرت داشته باشید. حالتی به‌نام Do Not Disturb به کنسول اضافه شده که با انتخاب آن، اعلان‌های بازی در حالت بی‌صدا برای شما فرستاده می‌شوند. درانتها در گذشته سیستم خاموش شدن کنسول بر اساس غیرفعال بودن بدین شکل بود که اگر یک ساعت یا ۶ ساعت ( با توجه به انتخاب خودتان) از کنسول استفاده نمی‌کردید، خاموش می‌شد اما، پس از به‌روزرسانی مورد نظر، می‌توانید بازه زمانی‌های بیشتری را انتخاب کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده