// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

بازی The Last of Us Part 2 در رویداد The Game Awards 2018 نمایش نخواهد داشت

استودیو ناتی داگ و نیل دراکمن در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده‌اند که بازی The Last of Us Part II در رویداد جوایز بازی حضور نخواهد داشت.

کمتر از دو روز دیگر به برگزاری رویداد جوایز بازی 2018 زمان باقی‌ مانده است و قطعا هواداران بازی The Last of Us Part II، منتظر یک نمایش جدید از این بازی یا اعلام تاریخ انتشار آن بودند، اما بازی The Last of Us Part 2 در رویداد The Game Awared 2018 حضور نخواهد داشت.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ناتی داگ، سازنده بازی The Last of Us Part II، در حساب کاربری توییتر خود نوشته است:

در رویداد The Game Awards سالی پر از بازی‌های خارق‌العاده را جشن خواهیم گرفت. با این‌حال ما خبر جدیدی از بازی The Last of Us Part II برای شما نداریم. ما سخت در حال تلاش هستیم و در آینده و زمان مناسب، اطلاعات بیشتری را منتشر می‌کنیم.

همچنین در ادامه نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part II، توییت استودیو ناتی‌داگ را ریتوییت کرد و گفت که نمی‌تواند صبر کند تا کاربران جدیدترین دست‌پخت و تیمش را امتحان کنند. در جریان نمایشگاه E3 2018 اولین تریلر از گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2 به‌نمایش گذاشته شد و گیم‌پلی الی بودیم. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ به‌نظر شما استودیو ناتی‌ داگ چه زمانی تاریخ انتشار و جزئیات بیشتر از بازی را منتشر می‌کند؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده