نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر جدید God of War نسخه متفاوتی از آهنگ آغازین بازی را نشان می‌دهد

استودیو سانتا مونیکا از تریلر تازه بازی God of War رونمایی کرد که حاوی نسخه جایگزین نخستین آهنگ بازی است.

با اینکه ماه‌های زیادی از انتشار اولیه بازی God of War می‌گذرد، اما ظاهرا کار استودیو سانتا مونیکا با انتشار تریلرهای تازه از بازی تمام نشده است. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو سانتا مونیکا روز گذشته تریلری تازه از بازی God of War منتشر کرده است که با نام «به یاد مادر» (Memories of Mother) شناخته می‌شود و بدون شک برای به‌یادآوردن آن خاطرات است.

اگر تریلر تازه بازی را تماشا کردید و فکر می‌کنید که این آهنگ حاوی اصوات آشنایی است، به این خاطر است که این آهنگ نسخه جایگزین آهنگ افتتاحیه بازی است. با این حال، آهنگ Farewell to Faye به عنوان نسخه‌ای محبوب‌تر نسبت به همتای اصلی خود که به وسیله پیتر اسکاترو، تهیه‌کننده ارشد موسیقی بازی ساخته شده است، توصیف می‌شود. شما می‌توانید تریلر کامل بازی را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در حال حاضر بازی God of War به صورت انحصاری برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی در مراسم The Game Awards 2018 جوایز متعددی را کسب کرد و به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد. بازی God of War به واسطه کاراکترهایی جذاب خصوصا کریتوس، گیم‌پلی نفسگیر، درگیر کننده و چالش‌برانگیز، مکانیسم عالی تبر لوایتن، طراحی عالی و شگفت‌انگیز مراحل، پازل‌ها و ماموریت‌های فرعی جذاب، داستان خارق‌العاده و صداگذاری، صداپیشگی و موسیقی‌ متن باشکوه در بررسی زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره آهنگ آغازین جایگزین بازی God of War با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده