// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

آپدیت جدید بازی Red Dead Redemption 2 در دسترس قرار گرفت

امروز آپدیت جدید بازی Red Dead Redemption 2 با محوریت حل مشکلات بخش تک‌نفره و آنلاین در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از مکشلات بازی Red Dead Reemption 2 که تعدادی از کاربران با آن مواجه شده بودند، این بود که بازی در بعضی از قسمت‌های داستانی و پس از بارگذاری فایل‌های ذخیره‌ای، صفحه لودینگ روی ۹۰ درصد قفل می‌کند و جلوتر نمی‌رود. برای مثال اگر فایل ذخیره خودکار خود پس از مرحله Country Pursuits را اجرا می‌کردید، امکان داشت صفحه لودینگ برای شما روی ۹۰ درصد قفل کند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر بازی Red Dead Redemption 2، اعلام کرده است که امروز آپدیت جدیدی برای این بازی منتشر خواهد شد. به‌روزرسانی 1.04 بازی Red Dead Redemption 2 با محوریت رفع مشکلات بازی در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. در بخش چندنفره هم شاهد بهبودهایی برای حالت بتا آنلاین بازی هستیم.

تیم سازنده تعدادی از باگ‌های این بخش و همچنین مشکلات مربوط به قطع شدن بازیکنان از سرورهای بازی را رفع کرده است. از این رو بازیکنان حالت آنلاین Red Red Dead Redemption 2 می‌توانند تجربه‌ای بهتر و کامل‌تری را کسب کنند. اگر علاقه‌مند به مطالعه جزئیات کامل آپدیت 1.04 بازی Red Dead Redemption 2 هستید، می‌توانید به سایت منبع خبری مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده