// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل 1655F؛ جادو، بهترین سلاح برای نابودی

بازی موبایل 1655F یک بازی ماجراجویی است که بازیکنان هدایت جادوگری را به‌دست می‌گیرند که از طریق نیروهای خود، قصد دارد کاخ پلیدی و تاریکی را تصرف کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ بک بازی ماجراجویی رفته‌ایم که حال و هوای بازی‌های سیاه‌چال‌-محور را دارد. بازی اندروید و آیفون 1655F، ساخته استودیو 111%، یک بازی ماجراجویی با طراحی‌های پیکسلی است و جزو آن دسته از بازی‌هایی است که فاقد داستان است. سازنده با ارائه یک گیم‌پلی درگیر کننده سعی کرده است بازیکنان را برای ساعت‌ها یا حتی ماه‌ها جذب ساخته‌ی خود کند. در بازی موبایل 1655F شما در نقش جادوگری هستید که ارتش مردگان مخصوص به‌خودش را دارد و از این طریق سعی دارد کاخ تاریکی و پلیدی را تسخیر کند. حال او باید ارتش خود را مدام گسترش دهد تا بتواند به‌سطوح بالاتر این کاخ دست پیدا کند.

در طول نبردها باید استفاده‌ی درستی از مهارت‌های‌تان داشته باشید، زیرا هر مهارت مدت زمان بازیابی مخصوص به خودش را دارد

با شروع بازی اندروید و آیفون 1655F یک بخش تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن به بازیکنان آموزش داده می‌شود. نحوه‌ی بازی کردن بدین شکل است که بازیکنان در جهانی سیاه‌چال‌-محور قرار می‌گیرند و در هر طبقه گروهی از دشمنان را باید از بین ببرید. حال لشکر سربازان شما در جلوی صف نبرد قرار گرفته‌اند و شما از پشت سر و از طریق جادوهای مختلف، می‌توانید پشتیبان تیم‌تان باشید. جادوهای شما در بازی موبایل 1655F شامل جادوهای تهاجمی نظیر شعله‌های آتش یا چاه تاریکی می‌شود تا در سرعت عمل دشمنان خلل ایجاد کنید. همچنین جادوهای تدافعی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که شامل بازیابی نوار سلامت و جادوهای مشابه می‌شود. نحوه‌ی استفاده از جادوها هم بدین شکل است که باید جادوی مورد نظر را نگه دارید و روی محیط بازی قرار بدهید تا جادو روی نقطه مد نظرتان فعال شود. اصلی‌ترین چالشی که بازیکنان در طول تجربه‌ی 1655F با آن روبه‌رو می‌شوند، قفل بودن تعدادی از مهارت‌های شما (جادوها) و همچنین تعداد کم سربازان‌تان است. با کشتن دشمنان و پیشروی در طبقات، می‌توانید روح‌شان را به‌دست بیاورید و تعداد روح‌های شما در بازی اندروید و آیفون 1655F، همان پول داخل بازی است. حال پس از هر بار ناکامی، می‌توانید از طریق روح‌هایی که دریافت کرده‌اید، مهارت‌هایی را که آزاد هستند ارتقا دهید یا سربازان بیشتری را در دسترس قرار بدهید.

سربازان بازی 1655F هم به نوع‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند و از هر گونه تعداد محدودی را می‌توانید در میان لشگریان خود قرار بدهید؛ برای مثال ۲۰ سرباز عادی سقف گونه‌ی اول است و پس از رسیدن به نفر بیستم، می‌توانید گونه‌ی دوم را فعال کنید که قدرت بیشتری دارند. در کنار این موارد، زمانی که هر ۱۰ طبقه را پشت سر بگذارید، یک چک‌پوینت را فعال کرده‌اید. همچنین با پیشروی در طبقات، تخم‌های مختلفی را دریافت می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را باز کنید و حیوان‌های مختلفی را آزاد کنید. حیوان‌های بازی هم در سه نوع مختلف قرار دارند که در مبارزات تاثیر گذار خواهند بود. دشمنان شما در بازی اندروید و آیفون 1655Fرفته رفته تعدادشان بیشتر و قوی‌تر می‌شود. از طرفی در بعضی از سطح‌ها باس‌فایت‌هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که شما را به‌چالش می‌کشد. در واقع اگر می‌خواهید روند موفقیت‌آمیزی داشته باشید، روح‌های خود را در راه درستی خرج کنید و در مبارزات، از جادوهای خود برای از بین بردن دشمنان سرسخت‌تر استفاده کنید. نحوه‌ی آزادسازی سایر مهارت‌های شما در 1655F هم بدین شکل است که باید به سطح‌های مورد نظر برای آزادی هر کدام از آن‌ها بروید.

دانلود بازی اندروید و آیفون 1655F


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده