// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

طراحی شخصیت های Devil May Cry 5 بیشتر از ساخت یک لایو اکشن زمان برد

میچیترو اوکابه، تهیه کننده ارشد بازی Devil May Cry 5، در مصاحبه‌ی اخیر خود در مورد طراحی شخصیت‌های بازی و تلاش تیم سازنده برای واقع‌گرایانه جلوه دادن آن‌ها سخن گفته است.

کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، سخت در تلاش است که واقع‌گرایانه‌ترین شخصیت‌ها را در نسخه‌ی پنجم خلق کند. واقع‌گرایانه بودن شخصیت‌ها شامل صداپیشه‌ها، نوع حرکات و رفتار شخصیت‌ها می‌شود که به فرهنگ و مردم ژاپن شباهت داشته باشد. طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی میچیترو اوکابه، تهیه کننده ارشد بازی DMC 5، مصاحبه‌ای انجام داده و در جریان این مصاحبه در مورد طراحی و خلق شخصیت‌های بازی سخن صحبت کرده است. میچیترو اوکابه در این باره می‌گوید:

پیدا کردن بهترین متریال‌ها برای ساختن ظاهر شخصیت‌ها، صداپیشگی و همچنین نوع حرکات‌شان، مدت زمان بیشتری را نسبت به ساخت یک لایو اکشن به خود اختصاص داده است. برای مثال در بخش حرکات شخصیت‌ها، ما می‌خواستیم شاهد حرکاتی باشیم که به فرهنگ و سلیقه مردم ژاپن شبیه باشد، از این رو باید یک هنرپیشه ژاپنی را پیدا می‌کردیم تا آن بخش را برای ما بازی کند. در قسمت صداپیشگی هم باید از صداپیشه‌ای استفاده می‌کردیم که انگلیسی روان را به‌بهترین شکل ممکن صحبت کند. این‌ها مواردی هستند که بازیکنان در حین انجام بازی به‌ آن فکر نمی‌کنند، اما این موارد نشان می‌دهند که برای خلق شخصیت‌ها چه کارهایی انجام داده‌ایم.

در ادامه میچیترو اوکابه در مورد نحوه پیدا کردن هنرپیشه و استفاده از تکنولوژی‌ها سخن گفته است. وی در این باره می‌گوید:

تیم سازنده در کشورهای مختلف به‌دنبال هنرپیشه‌ها و تکنولوژی‌هایی بوده‌اند که بتوانند خواسته‌های‌شان را از طریق آن‌ها بر آورده کنند. استودیو 3Lateral، یک استودیو صربستانی است که اعضای آن در خلق شخصیت‌های مختلف مهارت بالایی دارند و ما برای بازی Devil May Cry 5 از آن‌ها استفاده کردیم.

در انتها از اوکابه پرسیده شد که آیا وی معتقد است که پرداختن به جزئیات یک صفت برای توسعه بازی‌های ژاپنی است یا خیر. وی در این باره افزود:

ما زمینه ساخت بازی‌های مبارزه‌ای خودمان را داریم که با هنر‌های منحصر‌به‌فرد ژاپنی همراه شده است. در خارج از کشور بازی‌های بسیار خوب زیادی ساخته می‌شوند، اما تعداد کمی از آن‌ها هستند که در این حد به جزئیات توجه می‌کنند.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس ۲۰۱۹) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده