بازی Hitman 2 با اینکه تروفی پلاتینیوم ندارد، اما به‌واسطه‌ی چالش‌های جالبش می‌تواند بازیکنان را برای کامل کردن تروفی و اچیومنت‌ها تشویق کند. با راهنمای تروفی و اچیومنت‌های Hitman 2 همراه زومجی باشید.

مقاله مرتبط

بازی Hitman 2 نسبت به نسخه‌ی پیشین خود پیشرفت کرده است و در بخش‌هایی نظیر گیم‌پلی و طراحی نقشه‌ها تجربه‌ی بهتری را ارائه می‌دهد. در این نسخه بازیکنان برای از میان برداشتن اهداف‌شان آزادی عمل بیشتری دارند، اما بازی Hitman 2 همچنان در بخش‌هایی نظیر هوش مصنوعی مشکلاتی دارد. با این حال بازی Hitman 2 می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در دسترس کاربران قرار بدهد و در این قسمت راهنمای تروفی و اچیومنت‌های این بازی را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. در این میان اشاره کنم که بازی Hitman 2 فاقد تروفی پلاتینیوم است. همچنین تروفی و اچیومنت‌های هر مرحله به‌صورت جداگانه نوشته شده است.

اطلاعات کلی

  • مدت زمانی که طول می‌کشد تمامی تروفی‌ها و اچیومنت‌های بازی را کسب کنید: ۲۰-۳۰ ساعت
  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۵ از ۱۰
  • تعداد تروفی‌های بازی:  ۵۹ عدد (۴۳ تروفی برنز، ۱۰ تروفی نقره و ۶ تروفی طلا)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۵۹ عدد و معادل ۲۹۰۰ امتیاز
  • آیا تروفی و اچیومنت‌های بازی گلیچ دارند: خیر
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: دارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ بله، بعضی از تروفی و اچیومنت‌های بازی نیازمند درجه سختی Master هستند

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: بخش تمرینی بازی در قسمت پیش در آمد را کامل کنید

این تروفی و اچیومنت مربوط به بخش داستانی است و در جریان بازی کردن‌تان آن را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: در قسمت پیش در آمد بازی The Final Test را کامل کنید

این تروفی و اچیومنت مربوط به بخش داستانی است و در جریان بازی کردن‌تان آن را کسب خواهید کرد.  The Final Test در واقع نام بخش تمرینی بازی است که در جریان چند مرحله بازیکنان را با فضای بازی آشنا می‌کند. در بازی Hitman محصول سال ۲۰۱۶ هم باید این بخش را پشت سر می‌گذاشتیم.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: در بخش The Final Test یک مرحله‌ی داستانی را کامل کنید

این تروفی و اچیومنت جزو مواردی است که امکان دارد آن را از دست بدهید، اما با کمی دقت و انجام یکی از مراحلی/ماموریت‌هایی (Mission) که در طول کشتن یک هدف برای‌تان در نظر گرفته شده است، می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: تمامی قسمت‌های بخش تمرینی Contract Creation را کامل کنید

تنها کافی است به منوی مربوط به قراردادها بروید و ساخت قرار داد را انتخاب کنید. در ادامه گزینه‌ی Contract Creation Tutorial را انتخاب کنید. در انتها دستورات دیانا را قدم به قدم اجرا کنید.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: ظاهر خود را به شکل آقای نورفولک (Mr. Norfolk) در بیاورید و کلوین ریتر را بکشید

زمانی که در قایق شبیه‌سازی شده هستید، سه سکه‌ی جلوی خود را بردارید و از آن برای گمراه کردن آقای نورفولک (شخصی که کت و شلوار با کلاه کابوی دارد) استفاده کنید (باید او را به کوچه‌ی پشتی بکشانید). در ادامه با کشتن او لباسش را بپوشید و در بخش Deck 02 با کلوین ریتر صحبت کنید. وی شما را به اتاقش هدایت می‌کند و در آنجا می‌توانید از طریق Fiber Wire کلوین ریتر را بکشید.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: جاسپر نایت را از طریق خراب کاری در صندلی پرتابی بکشید

با شروع این مرحله تمرینی، به سمت راست بروید و از حصار عبور کنید. حال از طریق پنجره پشت دشمنی که در نزدیکی شما است، وارد شوید (وی نباید متوجه حضور شما شود). زمانی که وارد شدید، راه سمت راست را ادامه دهید و آچار را بردارید. پس از برداشتن آچار به اتاق بعدی بروید و لباس مکانیک‌ها را بپوشید. پس از این انجام کارهای ذکر شده، به سراغ پارکینگی بروید که جت مورد نظر در آن قرار دارد و صندلی هواپیما را دچار نقص فنی کنید (حواس‌تان به مکانیکی که به شما مشکوک می‌شود، باشد).  سپس به طبقه‌ی بالا بروید و با جاسپر نایت صحبت کنید. او با شما به پیش جت می‌آید و به او بگویید که چه کارهایی لازم است انجام دهد تا زمانی که صندلی وی پرتاب شود و سپس از محیط فرار کنید.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: وقایع را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که جاسپر نایت از طریق سرهنگ KGB کشته شود

با شروع مرحله تمرینی کشتن جاسپر نایت، به سمت راست محیط بروید و پس از عبور از دو حصار روبه‌روی‌تان، ژانراتور را خاموش کنید. در ادامه مامور مشکوک شده به شما را بکشید و لباس‌هایش را بپوشید (جسد را مخفی کنید). وارد ساختمان شوید و از روی میز داخل محیط پذیرش، اسلایدهای پروژکتور را بردارید. سپس به طبقه‌ی بالا بروید و آن‌ها را روی پروژکتور بگذارید. پس از انجام این مراحل در بالکن و خارج از اتاق منتظر بمانید (از طریق درب این کار را انجام بدهید، با خارج شدن از پنجره سربازان به شما مشکوک می‌شوند). حال مشاهده می‌کنید که سرهنگ KGB به اتاق می‌آید و پروژکتور را خاموش می‌کند. پس از خارج شدن مجدد وی، منتظر بمانید تا سرهنگ و جاسپر نایت وارد اتاق شوند و با روشن کردن پروژکتور در مورد اسلایدها صحبت کنند. در انتها برق پروژکتور را از طریق جعبه تقسیم کنار پنجره قطع کنید و مخفی شوید. می‌بینید که جاسپر نایت مشغول تعمیر می‌شود و سرهنگ KGB به سراغ روشن کردن منبع برق می‌آید و در این هنگام جاسپر نایت بر اثر برق گرفتگی، کشته می‌شود.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: بدون دیده شدن The Final Test را کامل کنید. فقط جاسپر نایت را بکشید و مطمئن شوید که جنازه‌اش مخفی شده است

با شروع شدن مرحله‌ی مورد نظر، از سمت چپ محیط بدون دیده شدن، به لوله‌های وصل شده به طبقه‌ی بالای محیط برسید (کنار محل نگه داری جت). حال از آن بالا بروید و منتظر بمانید تا هدف اتاق را ترک کند. سپس در ورودی اتاق سلاح خود را بیاندازید و وارد دستشویی شوید. پس از برگشتن هدف و ماموری که همراه وی است، مامور مورد نظر متوجه سلاح شما می‌شود و آن را به انبار بر می‌گرداند. در این حالت جاسپر نایت در اتاق تنها خواهد ماند و به‌صورت مخفیانه او را بکشید و در جعبه داخل دستشویی مخفی کنید. در انتها از همان مسیری که آمده‌اید، خارج شوید و حواس‌تان باشد که شخصی شما را نبیند.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: وقایع را جوری برنامه‌ریزی کنید که یک مامور، اسلحه‌ای را پیدا کند و آن را به انبار ببرد

حواس یک مامور را را از طریق سکه‌هایی که دارید پرت کنید و اسلحه خود را سر راه او قرار بدهید. پس از مخفی شدن و پیدا کردن اسلحه توسط مامور مورد نظر، این تروفی و اچیومنت را به سادگی کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: در جریان The Final Fight ظاهر خود را تغییر دهید

در جریان دریافت سایر تروفی و اچیومنت‌های بخش تمرینی، این تروفی و اچیومنت را هم کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: سطح پنجم یک Escalation Contract را کامل کنید که در ICA Facility قرار دارد

در جریان این تروفی و اچیومنت بازیکنان باید یکی از قراردادهای Escalation بازی را پنج بار انجام بدهند، زیرا پس از هر بار پایان، یک ماموریت بیشتر به لیست ماموریت‌های قرار داد اضافه می‌شود و منظور از سطح پنجم، این است که باید پنج بار یک قرار داد Escalation را کامل کنید. یادتان باشد که این قرار داد باید در ICA Facility باشد که از طریق منوی اصلی و شاخه Destinations، می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: ۱۰ قرار داد را کامل کنید

از طریق منوی اصلی بازی و بخش My History می‌توانید قرار دادهای خود را مشاهده کنید. با انتخاب ۱۰ قرار داد ساده‌ی بازی، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: در یک قرار داد، امتیاز بالایی کسب کنید

تنها کافی است که قرار داد بسازید و در اولین اقدام اشخاصی غیر از اهداف‌تان را بکشید و امتیاز پایینی را کسب کنید. در تلاش دوم امتیازی بهتر از حالت قبل کسب کنید تا این تروفی و اچیومنت آزاد شود.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: یک Featured Contract را کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: یک فرد را بخوابانید

تنها کافی است پشت سر یکی از شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) بروید و دکمه‌ی مربع/ایکس را فشار دهید تا مامور 47 یک ضربه به سر شخص مورد نظر وارد کند. در ادامه مدام به فشار دادن دکمه ذکر شده ادامه دهید تا ناک‌اوت شود.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: اهداف خود را از طریق بالستیک، تصادف و مواد انفجاری از بین ببرید

در اینجا منظور از بالستیک شلیک اسلحه است و بازیکنان در مرحله‌ی Nightcall، می‌توانند این تروفی و اچیومنت را به سادگی کسب کنند. تنها کافی است هدف‌تان را با شلیک اسلحه، پرتاب نارنجک و پرتاب وی از طریق بالکن بکشید. قبل از انجام هر کدام از این موارد بازی را به صورت دستی ذخیره کنید. حال پس از پایان مرحله با توجه به هرکدام از روش‌های ذکر شده، مرحله‌ی مورد نظر را مجددا بارگذاری کنید و روش بعدی را انجام بدهید.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: یک هدف را در حالتی از میان بردارید که دیده نشوید

در جریان دریافت سایر تروفی‌ و اچیومنت‌ها، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

تروفی و اچیومنت‌های Hawke’s Bay

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله Nightcall را کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: رینادر را از طریق بالشت، سقف اتاق و زمانی که اورسان در حالت دوش گرفتن است، بکشید

بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را با تروفی و اچیومنت Tools of the Trade ترکیب کنند، زیرا در دو تروفی و اچیومنت پیش نیازهای تقریبا یکسانی دارند. با این حال باید تعداد دفعات بیشتری مشغول بازی کردن شوید؛ چرا که تفاوت‌هایی میان این دو تروفی و اچیومنت وجود دارد.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: هدف خود را به دام بیاندازید

در مرحله‌ی Nightcall، در یک قایق یا ساحل می‌توانید کار خود را آغاز کنید. حال خط ساحلی را دنبال کنید تا به یک الونک چوبی برسید. آن را بردارید و تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: تمامی چالش‌های مرحله Nightcall را کامل کنید

هر مرحله از بازی دارای چالش‌های منحصربه‌فردی است که بازیکنان می‌توانند در جریان مرحله آن‌ها را انجام بدهند.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله Nightcall را روی درجه سختی Master تمام کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: یک منطقه‌ی شروع را انتخاب کنید و از Agency Pickup استفاده کنید تا یک آیتم را به صورت قاچاق به Hawke’s Bay بیاورید

پس از انجام هر مرحله، بازیکنان می‌توانند مرحله‌ی مورد نظر را مجددا تکرار کنند. حال در حالت مجدد با توجه به امتیازی که کسب کرده‌اید، می‌توانید تجهیزات هنگام شروع بازی خود را انتخاب کنید. گزینه‌ی Agency Pickup را انتخاب کنید تا یک آیتم به شما داده شود.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: به سطح پنجم مستری Hawke’s Bay دست پیدا کنید

در جریان تلاش‌های دوباره‌تان برای گرفتن سایر تروفی و اچیومنت‌های این مرحله، می‌توانید تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید، زیرا با انجام مجدد مرحله‌ی Nightcall می‌توانید XP کسب کنید و سطح مستری این مرحله را افزایش دهید.

تروفی و اچیومنت‌های میامی

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح مرحله‌ی The Finish Line را کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: سیرا ناکس را در اتومبیل‌اش و جایگاه مخصوص منفجر کنید و رابرت ناکس را هم از طریق اندرویدش بکشید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت، ویدیوی مربوطه را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: ارتش صورتی را آزاد کنید

تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام بدهید

  • مرحله را با لباس Mascot آغاز کنید و برای آسانی کارتان درجه سختی را روی کژوال قرار بدهید.
  • حال پیش Thwack بروید و عکس فلامینگو را از روی میز بردارید
  • به پارکینگ محیطی که در آن هستید بروید و از طریق مامور امنیتی‌ای که در پارکینگ قرار دارد، یک کارت هوشمند به دست بیاورید (مامور را مخفیانه از بین ببرید و جنازه‌اش را هم مخفی کنید).
  • در ادامه در کنار اتاق امنیتی پارکینگ، Flamingo Mascot را پید و او را بیهوش کنید (یادتان باشد که نباید او را بکشید).
  • سپس وی را تا اتاق Pallas حمل کنید (از داخل اتاق امنیتی و پله‌ها این کار را انجام بدهید). در این میان ماموران امنیتی زیادی را مشاهده می‌کنید و دو از چشم آن‌ها، کار خود را انجام بدهید.
  • در داخل اتاق مربوطه شخصی را که بیهوش کرده‌ای در وسط اتاق قرار بدهید
  • از عکس فلامینگویی که قبلا آن را برداشته‌اید، روی رباتی که در اتاق قرار دارد استفاده کنید.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: تمامی ماموریت‌های داستانی را در The Finish Line کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله‌ی The Finish Line را روی درجه سختی Master کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: یک منطقه‌ی شروع را انتخاب کنید و از Agency Pickup استفاده کنید تا یک آیتم را به صورت قاچاق به میامی بیاورید

پس از انجام هر مرحله، بازیکنان می‌توانند مرحله‌ی مورد نظر را مجددا تکرار کنند. حال در حالت مجدد با توجه به امتیازی که کسب کرده‌اید، می‌توانید تجهیزات هنگام شروع بازی خود را انتخاب کنید. حال گزینه‌ی Agency Pickup را انتخاب کنید تا یک آیتم به شما داده شود.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: به سطح ۲۰ مستری میامی برسید

با انجام مرحله The Finish Line به صورت متوالی و کسب چالش‌ها و ماموریت‌های داستانی، می‌توانید XP کسب کنید و سطح مستری این مرحله را به ۲۰ برسانید. یادتان باشد که نوع عملکرد شما در بازی باعث کسب امتیاز بیشتر یا کمتر می‌شود.

تروفی و اچیومنت‌های Santa Fortuna

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله‌ی Three-Headed Serpent را کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: دلگادو را از طریق اسب آبی بکشید، دلگادو و مارتینز را از طریق مجسمه بکشید و فرانکو را از صخره به پایین پرتاب کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: اتاق گنج را بگردید

برای مشاهده‌ی نحوه‌ی دریافت این تروفی و اچیومنت، ویدیوی زیر را تماشا کنید

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: در مرحله‌ی Three-Headed Serpent، تمامی ماموریت‌های داستانی را انجام دهید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله‌ی Three-Headed Serpent را روی درجه سختی Master تمام کنید

در درجه سختی Master، دشمنان آسیب بیشتری به شما وارد می‌کنند و از طرفی زودتر از گذشته توسط دشمنان مشاهده می‌شوید. از این‌ رو مخفی کاری بهترین گزینه برای انجام تروفی و اچیومنت‌هایی است که بر پایه درجه سختی Master تعبیه شده‌اند.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: یک منطقه‌ی شروع را انتخاب کنید و از Agency Pickup استفاده کنید تا یک آیتم را به صورت قاچاق به Santa Fortuna بیاورید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: سطح مستری Santa Fortuna را ۲۰ برسانید

با انجام مرحله Three-Headed Serpent به صورت متوالی و کسب چالش‌ها و ماموریت‌های داستانی، می‌توانید XP کسب کنید و سطح مستری این مرحله را به ۲۰ برسانید. یادتان باشد که نوع عملکرد شما در بازی باعث کسب امتیاز بیشتر یا کمتر می‌شود.

تروفی و اچیومنت‌های مرحله Mumbai

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله Chasing a Ghost را کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: کِیل و شاه را از طریق قطار، کیل و رنگن را از طریق لوله سیمانی و رنگن را از طریق پنکه بکشید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: همه را اصلاح کنید

این تروفی و اچیومنت به‌سادگی قابل دریافت است، اما بازیکنان برای انجام آن باید صبور باشند. در شروع بازی، ماموریت داستانی A Close Shave را دنبال کنید. این ماموریت به شما کمک می‌کند تا مائل‌استروم را شناسایی کنید و همچنین به آرایشگاه و لباس آرایشگری برسید. برای پیدا کردن عکس مائل‌استروم هم باید به Crow Hideout بروید و عکس او را پیدا کنید. پس از انجام این کار به آرایشگاه بروید و لباس آرایشگری را بپوشید. حال باید به مردم خدمت رسانی کنید و آن‌ها را اصلاح کنید. همچنین در جریان این کار مائل‌استروم هم پیش شما می‌آید و وی را نکشید و صورتش را اصلاح کنید. حال این روند را ادامه دهید تا ۱۵ شخص مختلف را اصلاح کرده باشید.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: تمامی ماموریت‌های داستانی Chasing a Ghost را کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله Chasing a Ghost را روی درجه سختی Master تمام کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: یک منطقه‌ی شروع را انتخاب کنید و از Agency Pickup استفاده کنید تا یک آیتم را به صورت قاچاق به مامبیه بیاورید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: سطح مستری مامبیه را به ۲۰ برسانید

با انجام مرحله Chasing a Ghost به صورت متوالی و کسب چالش‌ها و ماموریت‌های داستانی، می‌توانید XP کسب کنید و سطح مستری این مرحله را به ۲۰ برسانید. یادتان باشد که نوع عملکرد شما در بازی باعث کسب امتیاز بیشتر یا کمتر می‌شود.

تروفی و اچیومنت‌های Whittleton Creek

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله‌ی Another Life را تمام کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: کسیدی را از طریق سیم لیزری و زمانی که در حال ضدعفونی کردن است بکشید و جانوس را هم در گودال منفجر کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: از طریق یک قایق خارج شوید

برای دریافت این تروفی  اچیومنت تنها کافی است ویدیوی زیر را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: تمامی ماموریت‌های داستانی مرحله Another Life را کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله Another Life را روی درجه سختی Master تمام کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: یک منطقه‌ی شروع را انتخاب کنید و از Agency Pickup استفاده کنید تا یک آیتم را به صورت قاچاق به Whittleton Creek بیاورید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: سطح مستری Whittleton Creek را به ۱۵ برسانید

تروفی و اچیومنت‌های Isle of Sgail

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله The Ark Society را کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: از طریق گردنبند سوفیا را خفه کنید، زوئی را به‌دام بیاندازید و کنستانت را مجبور کنید که بدون سر و صدا بیاید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: از مسیر خوش منظره عبور کنید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: تمامی ماموریت‌های داستانی مرحله The Ark Society را کامل کنید

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: مرحله‌ی The Ark Society را روی درجه سختی Master تمام کنید

در درجه سختی Master، دشمنان آسیب بیشتری را به شما وارد می‌کنند و از طرفی زودتر از گذشته توسط دشمنان مشاهده می‌شوید. از این‌ رو مخفی‌کاری بهترین گزینه برای انجام تروفی و اچیومنت‌هایی است که بر پایه درجه سختی Master تعبیه شده‌اند.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: یک منطقه‌ی شروع را انتخاب کنید و از Agency Pickup استفاده کنید تا یک آیتم را به صورت قاچاق به Isle of Sgail بیاورید

پس از انجام هر مرحله، بازیکنان می‌توانند مرحله‌ی مورد نظر را مجددا تکرار کنند. در حالت مجدد با توجه به امتیازی که کسب کرده‌اید، می‌توانید تجهیزات هنگام شروع بازی خود را انتخاب کنید. حال گزینه‌ی Agency Pickup را انتخاب کنید تا یک آیتم به شما داده شود.

راهنمای تروفی هیتمن ۲

توضیح: در Isle of Sgail‌ به مستری سطح ۲۰ برسید


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده