نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار اطلاعاتی از دو صحنه پس از پایان انیمیشن Ralph Breaks the Internet

به‌تازگی انیمیشن Ralph Breaks the Internet به‌روی پرده‌های سینما رفته که حاوی دو صحنه پس از پایان است و توضیحات آن منتشر شده است.

از روز چهارشنبه هفته گذشته اکران جهانی انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) آغاز شد که علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، این انیمیشن سینمایی با استقبال تماشاگران نیز مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از صحنه‌های پس از پایان دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) منتشر شده است. این انیمیشن دارای دو صحنه پس از پایان است که در اولین صحنه پس از پایان انیمیشن Ralph Breaks the Internet، دختر کوچکی دیده می‌شود که در صندلی عقب ماشینی که مادرش راننده آن است، نشسته و در حال انجام بازی ویدیویی است و مادرش از او می‌پرسد که در مورد انیمیشن Wreck-It Ralph 2 (رالف خرابکار ۲) چه فکری می‌کند و این دختر که این انیمیشن را دوست داشته در جواب پاسخ می‌دهد که یکی از صحنه‌های خنده‌دار و بامزه تریلر در آن نبوده است. در حالی که دختر در حال انجام بازی ویدیویی است، ناگهان شاهد ورود رالف و ونلوپه هستیم.

در واقع ما پیش از این، این صحنه را در اولین تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet تماشا کرده بودیم که در طی آن رالف و ونلوپه وارد یک بازی ویدیویی می‌شوند و رالف با دادن غذای زیاد به یکی از شخصیت‌های بازی، باعث انفجار آن و در ادامه جیغ دختری که در حال انجام این بازی است می‌شود؛ این دختر، همان دختر نگون بخت در تریلر است. در دومین صحنه پس از پایان شاهد یک تیزر یا ویدیوی کوتاه از انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2)، انیمیشن مورد انتظار بعدی والت دیزنی هستیم، اما در واقع نیستیم! در تیتراژ انیمیشن یک پیام نمایش داده می‌شود که به نظر می‌رسد قرار است به‌زودی شاهد یک تیزر از این انیمیشن با حضور السا و آنا باشیم، اما صحنه قطع می‌شود و رالف را در حال خواندن آهنگ Never Gonna Give You Up اثر ریک استلی، مشاهده می‌کنیم. 

با اینکه این دو صحنه از انیمیشن Ralph Breaks the Internet داستان و اتفاقات این انیمیشن را فاش نمی‌کنند، اما تا زمان انتشار نسخه خانگی یا دیجیتالی دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ نباید انتظار انتشار نسخه رسمی این دو ویدیو را داشته باشیم. جان سی ریلی، سارا سیلورمن، گل گلدوت، جک مک بریر، تراجی پی. هنسون، جین لینچ، آلن تودیک، آنا اورتیز، جیمز کوردن، اولیل کاروالیو، کریستن بل، مینگ-نا ون، آنیکا نونی رز، مندی مور، جودی بنسون، پیج اوهارا، لیندا لارکین، آیرین بدارد، کلی مکدونالد و ایدینا منزل، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Ralph Breaks the Internet حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده