نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۲

اولین تیزر تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 منتشر شد

بخش انیمیشن‌سازی کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، کمپانی والت دیزنی امروز اولین تیزر تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲) را منتشر کرده است. در این تیزر تریلر که زمان کمی بیش از دو دقیقه است، شاهد اولین تصاویر رسمی این انیمیشن مورد انتظار هستیم که قرار است در روز شکرگزاری سال ۲۰۱۸ اکران شود. اتفاقات این انیمیشن ۶ سال پس از انیمیشن اول جریان دارد که در آن، مغازه آرکید که اتفاقات انیمیشن در آن اتفاق می‌افتد، به اینترنت متصل می‌شود. در این تیزر تریلر، رالف به‌همراه ونلوپه به دنیای اینترنت سفر می‌کنند و شاهد ادامه خراب‌کاری‌های رالف این‌بار در دنیای اینترنت هستیم. در طول تریلر شاهد تصاویری از محیط‌هایی که اتفاقات انیمیشن قرار است در آن جریان داشته باشد، هستیم و تصاویر بامزه متعددی نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جان سی ریلی در نقش رالف خرابکار، سارا سیلورمن در نقش Vanellope von Schweetz، جک مک بریر در نقش Fix-It Felix, Jr، تراجی پی. هنسون در نقش یسسس، جین لینچ در نقش گروهبان کالهون، آلن تودیک در یک نقش نامشخص، آنا اورتیز در یک نقش نامشخص و جیمز کوردن در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. علاوه بر این، در این انیمیشن قرار است با شاهزاده‌های دنیای دیزنی از جمله موآنا با صداپیشگی اولیل کاروالیو، آنا با صداپیشگی کریستن بل، مولان با صداپیشگی مینگ-نا ون، تیانا با صداپیشگی آنیکا نونی رز، راپانزل با صداپیشگی مندی مور، آریل با صداپیشگی جودی بنسون، بل با صداپیشگی پیج اوهارا، یاسمین با صداپیشگی لیندا لارکین، پوکاهانتس با صداپیشگی آیرین بدارد، مریدا با صداپیشگی کلی مکدونالد و ملکه السا با صداپیشگی ایدینا منزل، ملاقات کنیم.

ریچ مور، کارگردان انیمیشن Zootopia (زوتوپیا) و فیل جانستون، کارگردانی انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 را بر عهده داشته‌اند و کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن بر عهده پاملا ریبون بوده است. در سال ۲۰۱۲، انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) به کارگردانی ریچ مور به‌روی پرده‌های سینما رفت که علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، این انیمیشن توانست عملکرد بسیار خوبی را نیز در گیشه داشته باشد. این انیمیشن کمی بیش از ۴۷۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۳ نیز شده است.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده