// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

کمپانی Valve تولید دستگاه Steam Link را متوقف می‌کند

با فروش کامل دستگاه Steam Link، کمپانی Valve روند تولید آن را متوقف می‌کند. با زومجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد دستگاه‌های Steam Link موجود در بازار به طور کامل به فروش رسیده‌اند و کمپانی Valve قصد ندارد تولید آن را ادامه دهد. این کمپانی اعلام کرده است که این دستگاه به طور کامل در اروپا به فروش رسیده‌ است و فروش آن در کشور امریکا هم تقریبا رو به پایان است.

بر اساس آخرین اخبار بازی، کمپانی ولو در یک بیانیه اعلام کرده است که قصد دارد با وجود توقف تولید استیم لینک، به پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ‌‌آن‌ ادامه دهد. این اعلامیه می‌تواند بدین معنی باشد که یا یک نسخه جدید از Steam Link در راه است یا کمپانی ولو تنها می‌خواهد به دارندگان این دستگاه اطمینان خاطر دهد که پشتیبانی از آن ادامه خواهد داشت. در حال حاضر علاوه بر پشتیبانی این دستگاه از تلویزیون‌ها، یک برنامه موبایل (به غیر از پلتفرم iOS) هم برای آن منتشر شده است تا دارندگان این دستگاه بتوانند بازی‌های خود را روی گوشی‌های هوشمند هم استریم کنند.

دستگاه استیم لینک به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های پی‌سی را با رزولوشن 1080p و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی هر دستگاه نمایشی استریم کنید. علاوه بر آن دستگاه از کنترلر Steam یا کنترلرهای Third-party دیگر همانند ایکس‌باکس وان هم پشتیبانی می‌کند. استیم لینک سال گذشته با تخفیف ۳۰ دلاری و با قیمت ۲۰ دلار به فروش می‌رسید و چند ماه بعد این تخفیف باز هم افزایش پیدا کرد. به نظر می‌رسد کمپانی ولو به شدت در تلاش بوده است تا تمامی دستگاه‌های موجود در بازار را به فروش برساند. با این حال در صورتی که یک پی‌سی قدرتمند داشته باشید، Steam Link یک ابزار مقرون به صرفه برای دریافت بازی روی صفحه نمایش خانگی‌تان به حساب می‌آید.

در ادامه شما کاربران زومجی می‌توانید نظر خود را راجع به این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده