نویسنده: علی کمالی
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

تام هنکس: Toy Story 4 به یک انیمیشن برجسته در تاریخ تبدیل می‌شود

تام هنکس، بازیگر معروف و صداپیشه شخصیت «وودی» در انیمیشن «داستان اسباب بازی» اعلام کرد که Toy Story 4 به یک اثر برجسته در تاریخ تبدیل خواهد شد.

استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار متعلق به کمپانی دیزنی، به‌خاطر توانایی‌اش در روایت داستان‌های احساسی و تاثیرگذار معروف است و به‌نظر می‌رسد که این استودیو رویه همیشگی خود را در مورد انیمیشن Toy Story 4 هم در پیش خواهد گرفت. تام هنکس، بازیگری که به جای شخصیت «وودی» در این مجموعه صحبت می‌کند، اخیرا درباره دیالوگ‌های پرشور و احساسی که در روز پایانی ضبط صدای شخصیت‌های این انیمشین بر زبان آورده صحبت کرد. هنکس در برنامه Chris Evans Breakfast Show درباره اینکه آخرین دیالوگ‌های این انیمیشن چه تاثیری رویش گذاشته و او را مات و مبهوت کرده‌اند حرف زد. هنکس گفت:

اولین باری بود که می‌خواستیم مکالمات مربوط به پایان فیلم را ضبط کنیم. Toy Story 4 یک پایان تاثیرگذار خواهد داشت. در هنگام ضبط دیالوگ‌های Toy Story ما معمولا به همراه تیم سازنده داخل یک اتاق هستیم. وقتی برای آخرین روز ضبط صدا رفتم، می‌خواستم پشت به آنها بایستم؛ چون به‌طور معمول شما روبه‌روی آنها می‌ایستید، به آنها نگاه می‌کنید و می‌توانید درباره‌اش حرف بزنید. اما من نمی‌خواستم آنها را ببینم و می‌خواستم وانمود کنم که آنها هم من را نمی‌بینند. وقتی متوجه شدم که آنها چه برنامه‌ای در سر دارند، فهمیدم که این یک اثر برجسته و ماندگار در تاریخ خواهد بود.

 هنکس گفت افرادی که در پیکسار کار می‌کنند نابغه هستند و همواره در طول زمان به رشد و بلوغ Toy Story فکر می‌کنند. هنکس معتقد است که دامنه عاطفی فیلم‌های این مجموعه در گذر زمان عمیق‌تر و تاثیرگذارتر شده است.

قسمت قبلی این مجموعه یعنی Toy Story 3 که یک پایان احساسی و عمیق داشت، در سال ۲۰۱۰ اکران شد؛ بنابراین طرفداران این انیمیشن زمان زیادی را به انتظار قسمت چهارم نشسته‌اند و طبیعتا انتظارات بالایی هم از آن دارند.

داستان اسباب بازی 4 / Toy Story 4 / تام هنکس

تیم آلن، صداپیشه شخصیت «باز» هم قبلا درباره پایان احساسی Toy Story 4 صحبت کرده بود. آلن در مصاحبه‌ای چنین گفت:

نمی‌خواهم آن را لو بدهم، اما داستان این فیلم فوق‌العاده عالی است. این بسیار عاطفی، جالب و بزرگ است و من از ایده‌ای که آنها به خرج داده‌اند شوکه شدم. من نمی‌توانم از صحنه آخر عبور کنم. آنها شخصیت‌هایی عالی در اختیار دارند، اما گذشتن از چند صحنه انتهایی داستان واقعا دشوار است.

انیمیشن Toy Story 4 برای اکران در ماه ژوئن ۲۰۱۹ (اواخر بهار یا اوایل تابستان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم به عهده جاش کولی که انیمیشن تحسین شده Inside Out در سال ۲۰۱۵ را نیز در کارنامه دارد و همچنین جوناس ریورا است. زمانی که قسمت چهارم داستان اسباب بازی معرفی شد، قرار بود جان لستر (کارگردان و نویسنده دو قسمت اول مجموعه و کسی که نگارش فیلمنامه قسمت سوم را نیز به عهده داشت) کارگردانی آن را به عهده داشته باشد و رشیدا جونز و ویل مک‌کورمک هم فیلمنامه را بنویسند. اما سال گذشته لستر از این پروژه جدا شد و پس از متهم شدن به رفتار غیر اخلاقی، اعلام کرد که به مرخصی موقتی می‌رود. پس از این ماجرا، جونز و مک‌کورمک نیز از پروژه Toy Story 4 جدا شدند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده