// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

بازی Boxing Apocalypse برای پلی استیشن VR منتشر می شود

کمپانی Gotham City Films اعلام کرده است که بازی واقعیت مجازی Boxing Apocalypse به‌زودی در دسترس دارندگان هدست واقعیت مجازی PlayStation VR قرار خواهد گرفت.

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR که پیش از عرضه با اسم رمز Project Morpheus شناخته می‌شد، در سال ۲۰۱۶ عرضه شد تا دارندگان کنسول نسل هشتمی کمپانی Sony (سونی) یعنی کنسول PS4 بتوانند از بازی‌های واقعیت مجازی به واسطه ویژگی‌های این هدست از جمله صفحه نمایش 5.7 اینچی 1080p و صدای سه بعدی لذت ببرند. تا‌کنون بیش از ۴۵۰ بازی برای هدست PlayStation VR معرفی شده است که همچنان تعداد آن‌ها در حال افزایش است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Gotham City Films قصد عرضه بازی Boxing Apocalypse را روی هدست ذکر شده در ماه آینده دارد.

بازی Boxing Apocalypse هم‌اکنون از طریق صفحه این بازی در فروشگاه استیم در دسترس کاربران پلتفرم PC (پی سی) و دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive قرار گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنند. این بازی برای پلی استیشن VR نیز با قیمتی مشابه از طریق فروشگاه پلی استیشن به فروش خواهد رسید. کمپانی Gotham City Films در معرفی بازی Boxing Apocalypse چنین گفته است:

بازی Boxing Apocalypse سیستم مبارزه‌ی منحصر‌به‌فرد و دقیقی دارد که به اعمال بازیکنان به خوبی واکنش نشان می‌دهد و حس مبارزات را منتقل می‌کند. در این بازی سپر‌های انرژی برای دفع ضربات، سلاح‌ها برای وارد کردن ضربات کشنده و زره قابل شخصی‌سازی و دستکش قابل ارتقا برای ساخت جنگجوی خاص وجود دارند.

بازی Boxing Apocalypse دارای دو حالت کمپین و چندنفره است که در حالت کمپین بازیکنان باید با فضایی‌های که او را به اسارت گرفته‌اند مبارزه کند و در حالت چندنفره می‌توانید با دوستانتان در تورنمنت‌های باشگاه مبارزه خود به نبرد بپردازید. طبق اعلام کمپانی Gotham City Films بازی مذکور اولین بازی واقعیت مجازی است که توانسته است حالت PvP بدون اشکالی را به وجود آورد که در قالب آن می‌توانید با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین مبارزه کنید. این بازی همچنین سوابق پیروزی و شکست‌ها را ثبت می‌کند که باعث تقویت روحیه رقابت در بین بازیکنان می‌شود.

بازی Boxing Apocalypse در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR منتشر می‌شود. تریلر معرفی این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده