// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Where Shadows Slumber؛ سایه‌های مرموز

بازی موبایل Where Shadows Slumber یک بازی معمایی و در عین حال ماجراجویی است که تجربه‌ای بسیار خاص را ارائه می‌دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل زومجی به سراغ بازی‌ای خاص و مرموز رفته‌ایم؛ اثری که بدون هیچ معرفی سعی دارد بازیکنان را در دنیایی هیجان‌انگیز قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون Where Shadows Slumber، ساخته استودیو Game Revenant، یک بازی پازل محور و در عین حال ماجراجویی است که داستان بسیار ساده‌ای را در خود جای داده است. البته این گفته بدین معنا نیست که Where Shadows Slumber فاقد بخش داستانی درگیر کننده است؛ اما گیم‌پلی مهم‌ترین فاکتور برای بازی به حساب می‌آید و با پیشروی در این بخش، داستان بازی نیز شکل و شمایل جدیدی به خود می‌گیرد. در حالت کلی، داستان بازی موبایل Where Shadows Slumber روایت‌گر جهانی است که تاریکی در آن نفوذ کرده و بنابه‌دلایلی نامشخص، روشنایی ناپدید شده است. حال شما در نقش شخصیت اصلی داستان، وظیفه دارید تا یک بار دیگر روشنایی را برگردانید.

بازیکنان از طریق تغییر زاویه‌ی سایه‌های محیط می‌توانند معماهای بازی را حل کنند

گیم‌پلی بازی Where Shadows Slumber ساختار پلتفرمینگ و سکو بازی دارد؛ در عین حال با یک بازی معمایی و ماجراجویی هم طرف هستیم. با شروع بازی اندروید و آيفون Where Shadows Slumber به صورت مستقیم و بدون هیچ بخش تمرینی و نکته‌ی خاصی وارد اولین مرحله می‌شوید. ساختار کلی بازی موبایل Where Shadows Slumber بدین شکل است در هر مرحله، شخصیت بازی باید از نقطه‌ی A به نقطه‌ی B برود و در این میان برای رسیدن به مقصد، باید بخش پلتفرمینگ بازی را در قالب معماهای مختلفی حل کنید. حال این روند به چه شکل انجام می‌شود؟ در واقع، سایه‌های حاصل از شما و محیط، مواردی هستند که از طریق آن‌ها معماهای بازی حل می‌شوند. بعضی وقت‌ها دکمه‌ای در بخشی از محیط مخفی است و شما با تغییر زاویه‌ی خود، باعث تغییر سایه‌های بازی می‌شوید و همین مورد سبب نمایان شدن دکمه‌ی مورد نظر می‌شود. شکل دیگر معماها نیز بدین صورت است که محیط‌ پیش روی شما، خراب شده است و با تغییر سایه‌های محیط، می‌توانید بخش خراب شده محیط را بازیابی کنید و رد شوید. در این میان اشاره کنم که تمامی معماها و پازل‌های بازی، به دو مورد ذکر شده ختم نمی‌شود و این موارد، تنها بخشی از چالش‌هایی هستند که تیم سازنده برای بازیکنان در نظر گرفته است.

از نظر طراحی مراحل و گرافیک، بازی اندروید و آيفون Where Shadows Slumber دارای مراحل متعدد مختلفی است و پس از پشت سر گذاشتن تعدادی از مراحل، میان پرده‌های مختلفی به نمایش در می‌آید و داستان بازی را برای شما شرح می‌دهد. شاید در نگاه اول بگویید که Where Shadows Slumber ارزش ۴.۹۹ دلار را ندارد؛ اما واقعیت این است که Where Shadows Slumber با تمام داستان ساده‌اش، می‌تواند چند ساعتی شما را سرگرم کند که این کار از طریق گیم‌پلی بازی انجام می‌شود؛ زیرا معماهای بازی اندروید و آیفون Where Shadows Slumber اصلا هدف‌شان به چالش کشیدن بازیکنان نیست؛ بلکه قصد دارند تجربه‌ای متفاوت و خاص را ارائه دهند تا بازیکنان از داستان و روایت داستانی در آن لذت ببرند. در انتها به این مورد اشاره کنم که بازی اندروید و آیفون Where Shadows Slumber فعلا برای کاربران اندروید، به صورت دمو منتشر شده است و در انتهای دمو نوشته می‌شود که بازی در سال آینده برای کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Where Shadows Slumber


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده