نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

آپدیت The Abyss بازی No Man's Sky منتشر شد

استودیو هِلو گیمز آپدیت جدید بازی No Man's Sky را با نام The Abyss منتشر کرد. 

هلو گیمز پس از انتشار No Man's Sky و بازخورد‌های نه‌چندان خوب منتقدین از این بازی که بیش‌تر نشات گرفته از متفاوت بودن آن با ایده‌ها و وعده‌های اولیه بودند، پشتیبانی خوبی از ساخته خودش داشته و تا به امروز آپدیت‌های مختلفی را برای نزدیک‌تر کردن هرچه بیش‌تر بازی به وعده‌های اولیه‌اش منتشر کرده است. در همین راستا اخیرا شاهد انتشار آپدیت The Abyss بازی هستیم که امکان اکتشاف در دنیایی زیرِ آب را فراهم و حتی یک خط داستانی هم به بازی اضافه می‌کند. 

سازندگان در آپدیت The Abyss بازیکنان را به جهانی در زیرِ آب‌ها می‌برند که تنوع و گستردگی بسیار بالایی دارد و در آن می‌توان از انواع وسائل نقلیه مناسب برای چنین محیطی هم استفاده کرد. جدا از این جلوه‌های بصری مربوط به محیط‌های آبی و دریایی هم بهبود زیادی داشته است و در نهایت شاهد یک خط داستانی به نام The Dreams of the Deep هم هستیم؛ خط داستانی که در آن بازیکنان باید به اعماق اقیانوس بروند تا از سرنوشت خدمه یک کشتی که در اثر حادثه گم شده‌اند مطلع شوند. البته در بخش دیگری از این خط داستانی هم باید به سری خرابه‌ها که در اعماق اقیانوس قرار گرفته‌اند سر بزنید و با اکتشاف آن‌ها، یک روح مدفون‌شده در زیر امواج آب را پیدا کنید. 

همچنین جدا از موارد مذکور بازیکنان امکان ساخت و ساز را هم در دنیای جدید خواهند داشت و در طول ماجراجویی‌شان در این محیط ممکن است با موجودات مختلفی رو‌به‌رو شوند که برخی روی خوش به‌شان نشان خواهند داد و برخی هم بلافاصله به آن‌ها حمله خواهند کرد. در نهایت آیتم‌های ارزشمندی هم در این آپدیت به بازی اضافه شده‌اند که در حین اکتشاف و گشت و گذار‌هایتان می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده