نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

هیلی استاینفلد بازیگر اصلی فیلم Idol نتفلیکس خواهد بود

هیلی استاینفلد، بازیگر فیلم True Grit، نقش اصلی را در فیلم Idol (بت) سرویس استریم نتفلیکس، به تهیه‌کنندگی مت ریوز ایفا خواهد کرد.

هیلی استاینفلد، بازیگر آمریکایی سینمای هالیوود، یکی از بازیگران بااستعداد این روزهای سینما است که تنها ۲۱ سال دارد و علاوه بر بازیگری، در زمینهٔ خوانندگی نیز فعالیت می‌کند و بسیاری از سینمادوستان نقش‌آفرینی وی در دو فیلم مجموعهٔ Pitch Perfect (پیچ پرفکت) را به خاطر دارند که نقش شخصیت امیلی را ایفا می‌کرد و استعداد خود را در زمینهٔ خوانندگی نیز به رخ کشید. همین بازیگر-خواننده بودن هیلی استاینفلد دلیل خوبی برای سازندگان بود تا وی را برای نقش‌آفرینی در فیلمِ با تِم موسیقی Idol (بت) سرویس استریم نتفلیکس انتخاب کنند. لازم به ذکر است که تهیه‌کنندگی این فیلم را مت ریوز بر عهده دارد؛ استفاده از تجربیات کارگردانی همچون مت ریوز مطمئناً به بهتر شدن فیلم های علمی تخیلی آتی نتفلیکس کمک فراوانی خواهد کرد. مت ریوز سابقه‌ٔ کارگردانی فیلم‌های Cloverfield (کلاورفیلد)، Let Me In (بگذار وارد شوم) و Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) را در کارنامه دارد. آخرین فیلمی که از مت ریوز به روی پردهٔ سینما اکران شد، فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ سیاره میمون‌ها) بود که در این فیلم بازیگرانی همچون اندی سرکیس، وودی هارلسون، استیو زان، جودی گریر، مایکل ادمتویت، تای اولسون، آلساندرو جولیانی، سارا کنینگ، چاد روک، گابریل چاواریا و آمیا میلر حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجهٔ ۱۵۰ میلیون دلاری، حدود ۴۹۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. همان‌طور که می‌دانید مت ریوز در پی امضای توافق‌نامه‌ای با سرویس استریم نتفلیکس پذیرفته است که هر فیلمی که توسط شرکت فیلمسازی شخصی وی با نام 6th & Idaho ساخته شود، ابتدا در سرویس استریم نتفلیکس قرار بگیرد. این قرارداد به این معنی است که دیگر کمپانی فاکس (Fox) حق پخش محصولات شرکت فیلمسازی ریوز را در اختیار نخواهد داشت.

Hailee Steinfeld

طبق گزارش سایت دِدلاین، سرویس استریم نتفلیکس بسیار نزدیک به خرید حق ساخت فیلم Idol است و در این راه رقبای سرسختی چون دو کمپانی معروف فیلمسازی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) را باید کنار بزند که گویا تا حد زیادی موفق شده است و ساخت فیلم Idol را باید متعلق به این سرویس استریم پربیننده بدانیم. البته تا این لحظه قراردادی به‌صورت رسمی به امضاء نرسیده است، اما گزارش‌ها حاکی از این موضوع هستند که به‌زودی این اتفاق خواهد افتاد و سرویس استریم نتفلیکس اعلامی رسمی در این رابطه خواهد داشت.

داستان کلی فیلم Idol در مورد دختر جوانی است که دستیار یک پاپ استار بسیار معروف می‌شود و تنها هدف وی این است که از این پاپ استار بیاموزد تا روزی نامی در حد و اندازه‌های آن شخص برای خود دست‌وپا کند

سرویس استریم نتفلیکس امسال فیلم The Kissing Booth (غرفه بوسه) را روی آنتن برد که بسیار پربیننده بود، اما کیفیت این فیلم چیزی نزدیک به فاجعه بود. البته فیلم عاشقانه To All the Boys I Loved Before (به تمام پسرانی که پیش از تو دوستشان داشتم) عملکرد متفاوتی داشت و بسیار مورد تحسین و تمجید منتقدین قرار گرفت. ساخت این دو فیلم نشان داد که مسئولان سرویس استریم نتفلیکس رویهٔ جدیدی در پیش گرفته‌اند و می‌خواهند شمار بینندگان زن خود را افزایش دهند و باید دید تا چه اندازه در این کار موفق خواهند بود. با توجه به موفقیت فیلم‌های با تِم موسیقی همچون A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده است) به کارگردانی بردلی کوپر و موفقیت احتمالی فیلم‌هایی چون Vox Lux (وکس لوکس) با نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن و کارگردانی بردی کوبرت، فیلم Bohemian Rhapsody (راپسودی بوهمی) با نقش‌آفرینی رامی ملک و به کارگردانی برایان سینگر و همچنین فیلم Rocketman (راکتمن) با نقش‌آفرینی تارون اگرتون و کارگردانی دکستر فلچر، چندان جای تعجب نیست که سرویس استریم نتفلیکس نیز به سراغ ساخت فیلم‌هایی با تِم موسیقی برود و شانس خود را در این زمینه امتحان کند.

نویسندهٔ فیلمنامهٔ فیلم Idol را مت کینگ بر عهده خواهد داشت و این فیلم معجونی از دو فیلم The Devil Wears Prada (شیطان پرادا می‌پوشد) و All About Eve (همه‌چیز در مورد ایو) توصیف شده است و داستان کلی آن در مورد دختر جوانی است که دستیار یک پاپ استار بسیار معروف می‌شود و تنها هدف وی این است که از این پاپ استار بیاموزد و استفاده کند تا روزی نامی در حد و اندازه‌های آن شخص برای خود دست‌وپا کند. نقش شخصیت دختر جوان را هیلی استاینفلد ایفا می‌کند و هنوز بازیگر نقش شخصیت پاپ استار مشخص و اعلام نشده است. همچنین مشخص نیست که مراحل تولید این فیلم از چه زمانی آغاز خواهد شد و در ابتدا باید کارگردان پروژه مشخص شود. مت ریوز نیز که این روزها درگیر ساخت فیلم The Batman (بتمن) است که هنوز بازیگر اصلی آن مشخص نشده است. هنوز اطلاعات زیادی از فیلم The Batman منتشر نشده است و چندی پیش شایعه شده بود که جک اوکانل، بازیگر سریال وسترن و درام Godless (بی‌خدا)، شاید نقش شخصیت شنل‌پوش را ایفا کند.

فیلم Idol را کمپانی فیلمسازی 6th & Idaho که متعلق به مت ریوز است، تهیه و تولید خواهد کرد و آدام کاسان، رافی کران، هیلی استاینفلد، چری استاینفلد، مون لیپمن و دانا سانو از فدرال فیلمز (Federal Films)، در این راه مت ریوز و کمپانی فیلمسازی‌اش را همراهی می‌کنند.

هیلی استاینفلد برای نقش‌آفرینی در فیلم True Grit (شجاعت واقعی) برادران کوئن، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن شد. وی در این فیلم با جف بریجز معروف همبازی بود. از دیگر فیلم‌های معروف این بازیگر کم سن‌وسال می‌توان به Romeo & Juliet (رومئو و ژولیت) نسخهٔ سال ۲۰۱۳، The Edge of Seventeen (آستانهٔ هفده سالگی)، 3Days to Kill (سه روز برای کشتن)، Ten Thousands Saints (ده هزار قدیس) و Barely Lethal (غیر مرگبار) اشاره کرد. وی همچنین در فیلم Bumblebee (بامبل بی) کمپانی پارامونت پیکچرز نیز حضور خواهد داشت و در این فیلم که کارگردانی آن را تراویس نایت بر عهده دارد، با بازیگرانی چون پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، آنجلا باست (صداپیشه)، جاستین ثرو (صداپیشه)، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، همبازی خواهد بود و فیلم Bumblebee قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر ماه) اکران شود.

گفتنی است هنوز اطلاعات چندانی از فیلم Idol منتشر نشده است و باید منتظر اخبار آتی در رابطه با تاریخ پخش فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس باشیم.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده