// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بلیزارد برنامه‌ای برای ایجاد قابلیت کراس پلی بازی Diablo 3 ندارد

کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای برای اعمال کراس پلی روی بازی Diablo 3 ندارند.

با تایید کراس پلی از سوی سونی و تایید عرضه‌ی بازی Diablo 3 روی نینتندو سوییچ، شایعاتی حول اینکه کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، ویژگی کراس پلی را روی بازی Diablo III اعمال خواهد کرد، به گوش می‌رسید. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که از هیجان و شور کاربران با خبر است، اما در حال حاضر برنامه‌ای برای انجام این کار ندارند.

در مصاحبه بلیزارد با سایت Comic Book، این کپانی اعلام کرد:

ما ایده‌ی گرد‌آوری بازیکنان تمامی پلتفرم‌ها دور یکدیگر را از طریق کراس پلی دوست داریم، اما در حال حاضر برنامه‌ای برای اجرای کراس پلی روی Diablo III نداریم.

این در حالی است که در جریان یکی از مصاحبه‌های Business Insider، اعلام کرده بود که بحث کراس پلی برای بازی Diablo III، احتمال اعمال این ویژگی نیست بلکه بحث زمان اجرای کراس پلی روی Diablo 3 است. با این حال مخاطبان انتظار دارند که رفته رفته بازی‌هایی که دارای حالت مشارکتی یا بخش چندنفره هستند، از ویژگی کراس پلی میان کنسول‌ها پشتیبانی کنند. همچنین عده‌ای معتقد هستند که این ویژگی در نمایشگاه بلیزکان سال جاری میلادی، برای بازی Diablo III معرفی می‌شود؛ زیرا در گذشته کمپانی بلیزارد اعلام کرده بود که در نمایشگاه بلیزکان برنامه‌های متنوعی برای مجموعه‌ی Diablo دارد و چند پروژه از این سری در برنامه‌ی کاری بلیزارد قرار داده شده است.

بلیزکان 2018 در تاریخ ۱۱ آبان ماه (دوم نوامبر) برگزار می‌شود و باید منتظر ماند و ببینیم کمپانی بلیزارد چه مواردی را برای کاربران خود در نظر گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده