نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تاریخ انتشار بازی Pillars of Eternity II: Deadfire اعلام شد

استودیو آبسیدین امروز ضمن اعلام تاریخ انتشار بازی Pillars of Eternity II: Deadfire، از جزییات نسخه‌های ویژه آن هم رونمایی کرد.

Pillars of Eternity II: Deadfire دنباله بازی Pillars of Eternity است که در سال ۲۰۱۵ توسط استودیو آبسیدین منتشر شده بود و یک اثر نقش آفرینی با حس و حال کلاسیک و بسیار خوش‌ساخت به شمار می‌رفت. حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، Obsidian با انتشار توییتی در حساب کاربری توییتر رسمی خودش، تاریخ انتشار بازی Pillars of Eternity II: Deadfire را رسما اعلام کرده است.

بر این اساس، بازی Pillars of Eternity II: Deadfire در تاریخ ۱۴ فروردین (۳ آوریل) به صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین امکان پیش‌خرید بازی هم فعال شده و افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، به سه آیتم خاص در بازی دسترسی خواهند داشت. اولین آیتم یک اسلحه به نام St. Drogga’s Skull است که ترکیبی از یک شمشیر و یک جمجمه آتشین است و در کنار وارد کردن ضربات فیزیکی، باعث سوختن دشمنان نیز می‌شود. پاداش پیش‌خرید بعدی یک حیوان به نام Beakhead the Hawk است و در نهایت آخرین آیتم هم یک پرچم سیاه است که با آن، می‌توانید کشتی خودتان را شخصی‌سازی کنید.

همچنین بازی Pillars of Eternity II: Deadfire در سه نسخه مختلف منتشر خواهد شد؛ اولین نسخه که همان نسخه استاندارد بازی است، ۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. پس از آن نسخه دیلاکس دیجیتالی بازی را با قیمت ۶۰ دلار داریم که شامل نسخه اصلی بازی، موسیقی‌های آن، یک نقشه دیجیتالی با‌کیفیت، راهنمای بازی و آیتم‌هایی برای استفاده در خود بازی می‌شود. در نهایت هم نسخه Obsidian Edition را داریم که به دو نوع دیجیتالی و فیزیکی قابل خرید خواهد بود. این نسخه در حالت دیجیتالی ۷۵ دلار قیمت خواهد داشت و شامل تمام محتویات نسخه دیلاکس دیجیتالی و همچنین سیزن پس بازی می‌شود. این نسخه در حالت فیزیکی اما کمی گران‌تر بوده و ۸۰ دلار قیمت دارد ولی در کنار تمام محتویات نسخه دیجیتالی، شامل مواردی مثل یک نقشه پارچه‌ای، یک دفترچه یادداشت و تعدادی کارت نیز می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده