نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

یوجی ناکا، خالق بازی Sonic به اسکوئر انیکس پیوست

یوجی ناکا، خالق بازی Sonic the Hedgehog اخیرا به شرکت اسکوئر انیکس پیوسته است. وی قصد دارد بازی جدیدی را در این شرکت توسعه دهد.

امروز یوجی ناکا، خالق مجموعه بازی‌های سونیک، در توییتر شخصی خود به صورت رسمی اعلام کرد که در ماه ژانویه به شرکت اسکوئر انیکس پیوسته است. همچنین، ناکا در ادامه اشاره کرد که وی در روند توسعه یک بازی نقش دارد و هدفش خلق یک بازی لذت‌بخش است.

فقط به طور کوتاه می‌گویم که بدانید؛ من در ماه ژانویه به شرکت Square Enix پیوستم. مانند گذشته، من به [تیم] توسعه بازی ملحق می‌شوم و در اسکوئر انیکس تلاش می‌کنم تا بازی‌های [مختلفی] را توسعه دهم. هدف من خلق کردن یک بازی لذت‌‌بخش است. لطفاً منتظر باشید.

در نسخه ژاپنی این توییت، ناکا توضیح داد که از یک چالش‌ جدید در شرکت اسکوئر انیکس که طیف وسیعی از ژانرهای مختلف را پوشش می‌دهد، هیجان‌زده است.

ناکا عمدتا به‌عنوان خالق بازی Sonic the Hedgehog شناخته می‌شود، اما رزومه کاری او فراتر از بازی‌های این خارپشت آبی است. وی به‌عنوان برنامه‌نویس در ساخت نسخه‌های اولیه سری بازی‌های Phantasy Star نقش داشته و از سال ۱۹۸۴ میلادی بازی‌هایی نظیر Nights into Dreams و ChuChu Rocket را خلق کرده است. یوجی ناکا، در طول یک دهه گذشته بیشتر به‌عنوان تهیه‌کننده در ساخت بازی‌ها فعالیت داشته است و آخرین بازی کنسولی او بازی Rodea the Sky Soldier محسوب می‌شود که برای پلتفرم‌های نینتندو Wii ،Wii U و نینتندو 3DS عرضه و منتشر شده است.

 تا به امروز، ناکا هیچگونه اطلاعاتی از بازی جدید در دست ساخت خود ارائه نکرده است، اما مطمئنا خیلی جالب است که ببینیم بار دیگر وی در بخش توسعه کار می‌کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده