// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

ایکس باکس وان اس به عنوان دستگاه پخش بلوری 4K در ژاپن به فروش می‌رود

اخیرا مشخص شده است که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها در سطح ژاپن، کنسول ایکس باکس وان اس را به عنوان دستگاه پخش دیسک بلوری 4K می‌فروشد.

با توجه به اخبار کنسول‌های بازی، کنسول ایکس باکس وان فروش خوبی را در ژاپن تجربه نمی‌‌کند و وضعیت بسیار بدی در این کشور دارد. با این حال کسی فکر نمی‌کرد که یکی از بزرگ‌ترین‌ فروشگاه‌های ژاپنی برای فروش این کنسول،‌ آن را به عنوان دستگاه پخش ویدیوی بلوری 4K به مردم معرفی کند.

فروشگاه Bic Camera یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های توکیو واقع در ژاپن است. حال یکی از یوتیوبرها با انتشار تصاویری از این فروشگاه،‌ مشخص کرده است که آن‌ها ایکس‌باکس وان اس را به‌عنوان دستگاه پخش‌کننده‌ی بلوری 4K برای فروش گذاشته‌اند. در بالای تصویر عبارات «بسیار ارزان!» و «پیشنهادی!» به چشم می‌خورد. در پایین عبارت «پخش‌کننده‌ی بلوری 4K» نیز ‌متنی با این مضمون نوشته‌ شده‌ است: «این دستگاه ایکس‌باکس وان است و می‌توانید با آن بازی نیز بکنید.» همان‌طور که شما نیز مشاهده کردید، بازی کردن به‌عنوان یکی از ویژگی‌های فرعی این دستگاه معرفی شده است و نه هدف اصلی آن!

آیا این موضوع به فروش بهتر ایکس باکس وان اس کمک می‌کند؟ به احتمال زیاد جواب خیر است؛ چرا که جدیدترین آمار نشان می‌دهند که این کنسول فقط ۶۳ عدد طی هفته‌ی اخیر فروخته است. با این حال با نگاهی به توییت‌های افراد ژاپنی می‌توانیم دریابیم که بعضی از آن‌ها برای تماشای ویدیو با کیفیت 4K به سمت خرید ایکس‌باکس وان اس می‌روند. ایکس‌باکس وان اس جزو ارزان‌ترین دستگاه‌های پخش‌کننده‌‌ی‌ ویدیوی 4K است که در ژاپن به فروش می‌رود؛ پس به نظر می‌رسد که این روند به فروش (هرچند کم) این کنسول بازی در ژاپن کمک کند.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده