نویسنده: علیرضا قاسمی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

پاسخ یوبیسافت به شایعه نرخ فریم Assassin’s Creed Origins روی ایکس باکس وان ایکس

اخیرا شایعه شد که بازی Assassin’s Creed Origins در حالتی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ روی ایکس باکس وان ایکس اجرا خواهد شد. حالا یوبیسافت به این شایعه پاسخ داده است.

چند روز گذشته، کاربری در یوتیوب گزارشی منتشر کرد و به حالتی در بازی Assassin’s Creed Origins اشاره کرد که در آن این قابلیت وجود داشت تا بتوان این بازی را با کیفیت 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول ایکس باکس وان ایکس تجربه کرد؛ بحثی که باعث آغاز شایعات و گزارش‌هایی در این زمینه، در میان طرفداران و رسانه‌ها شد. 

در جدیدترین اخبار بازی، وب‌سایت دوآل‌شاکرز با شرکت یوبی سافت تماس گرفت تا از صحت این گزارش اطلاع پیدا کند؛ چرا که وقتی این بازی در نمایشگاه گیمزکام در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت، چنین حالتی روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس مشاهده نشد، اما خب این موضوع به دو هفته‌ی پیش باز می‌گردد. کمپانی یوبی‌سافت در پاسخ چنین گفت:

بسیار زود است تا در این زمینه صحبت کنیم؛ چرا که هنوز در مورد نرخ فریم این بازی تصمیم‌گیری نهایی گرفته نشده است. هدف ما استفاده‌ی کامل از ظرفیت‌های سخت‌افزاری برای منتقل کردن بهترین تجربه به کاربران تمام پلتفرم‌ها است. Assassin’s Creed Origins از پرداخت صحنه‌ی (رندر) رزولوشن پویا استفاده خواهد کرد. بنابراین، رزولوشن برای تضمین یک نرخ فریم ثابت که بهترین تصویر ممکن را ارائه دهد، سازگار خواهد شد. 

اساسا نرخ فریم این بازی هنوز مشخص نشده است، پس هنوز زود است تا بگوییم که این حالت در Assassin’s Creed Origins وجود خواهد داشت یا خیر. حداقل، این وعده به ما داده شد که تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از تمام ظرفیت‌های ممکن پلتفرم‌ها نهایت استفاده را ببرد؛ از جمله پلتفرم ایکس‌باکس وان ایکس. 

بازی Assassin’s Creed Origins یک بازی جهان‌باز با المان‌های نقش‌آفرینی است که در تاریخ ۲۷ اکتبر (جمعه، ۵ آبان) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید جمع‌بندی اطلاعات منتشر شده از بازی Assassin’s Creed Origins را در زومجی بخوانید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده