نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ انتشار بازی Warbanners مشخص شد

استودیو کراس‌لین گیمز اعلام کرد که بازی Warbanners در تاریخ ۲۶ مهرماه منتشر خواهد شد.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کراس‌لین گیمز تاریخ انتشار بازی Warbanners را ۲۶ مهرماه (۱۸ اکتبر) اعلام کرده است. علاوه بر اعلام تاریخ انتشار، یک تریلر جدید نیز از این اثر استراتژی و نوبتی منتشر شده است که گوشه‌ای از گیم‌پلی و منوهای بازی را به تصویر می‌کشد و در انتهای مطلب قابل مشاهده است.

بازی Warbanners یک اثر در سبک استراتژی مبتنی بر نوبت است که در آن بازیکنان کنترل یک ارتش از مزدوران را برای از بین بردن سایر ارتش‌ها بر عهده خواهند گرفت. در این بازی مسائلی از قبیل خستگی یا عدم آمادگی ارتش روی نبردها تاثیر خواهد داشت و کاربران با در اختیار داشتن دستیارها از توانایی‌های خاصی بهرمند خواهند شد. کاربران همچنین قادر خواهند بود که از محیط‌ها به نفع خود استفاده کنند و با نابود کردن آن، به ساخت ابزارهای مختلف اقدام کنند تا از آنها در نبردها بهره گیرند.

بازی Warbanners در تاریخ ۲۶ مهرماه برای ویندوز و لینوکس منتشر خواهد شد و تا به این لحظه هیچ سخنی از قیمت این بازی به میان نیامده است. این بازی در ابتدا به سیستم گرین‌لایت استیم راه یافت که به استودیوهای بازی‌سازی این امکان را می‌دهد که با ثبت بازی‌های خود در این سیستم به توسعه و انتشار آنها اقدام کنند.  

آخرین تریلر انتشار یافته از بازی Warbanners را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده