نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

دمو نسخه بازسازی شده بازی Tomb Raider 2 توسط طرفداران منتشر شد

دمو نسخه بازسازی شده بازی Tomb Raider 2 که توسط طرفداران ساخته شده و یکی از بهترین نسخه‌های سری Tomb Raider است منتشر شد.

نسخه بازسازی شده یکی از بهترین بازی‌های سری Tomb Raider یعنی بازی Tomb Raider 2 که توسط طرفداران ساخته شده است، امروز یک دمو قابل بازی روی کامپیوتر دریافت کرده و زیبا به نظر می‌رسد.

این نسخه بازسازی شده بازی Tomb Raider 2 همچنان در دست ساخت بوده و با استفاده از موتور بازی سازی آنریل انجین 4 ساخته می‌شود. طبیعتا هدف از ساخت این نسخه، خارج کردن لارا کرافت از جهان بدن‌های مکعبی و چهره‌های کاغذی شکل و انتقال او به نسل کنونی بازی‌های ویدیویی است که با توجه به دمو منتشر شده، به نظر می‌رسد سازندگان به خوبی از عهده این کار برآمده‌اند.

این دمو که می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید، شامل بازسازی کامل اولین غار بازی Tomb Raider 2 در ماموریت دیوار چین است. همچنین در این نسخه امکانات فراوانی برای شخصی‌سازی گیم‌پلی و جلوه‌های بصری بازی در نظر گرفته شده است. برای مثال، امکان تیراندازی دستی به جای تیراندازی خودکار کلاسیک سری وجود دارد. تیم توسعه کوچک بازی تاکنون موفق به خلق تجربه خارق العاد‌ه‌ای شده‌اند که در صورت کامل شدن آن، شاهد یک بازسازی بی‌نظیر خواهیم بود.

این پروژه توسط شخصی با نام مستعار Nichobass هدایت می‌شود و یکسری اشخاص کلیدی هم در توسعه آن به وی کمک می‌کنند. جنیفر میلوارد مسئولیت صداپیشگی لارا کرافت را برعهده دارد، دین کوپری موسیقی دمو بازی را ساخته، اینا ویژانیا طراحی هنری بازی را در دست دارد و الکساندر سرل داستان بازی را بازنویسی کرده است.

به نظر می‌رسد پروژه Tomb Raider: The Dagger of Xian یک بازسازی دیگر از یک مجموعه محبوب خواهد بود و امیدواریم در آینده شاهد عرضه محتوای بیشتری از این پروژه باشیم. امروزه شاهد ساخت بازسازی بازی‌های محبوب فراوانی هستیم و امید می‌رود این پروژه برخلاف بسیاری (مثل Black Mesa بازی Half-Life) با موفقیت کامل شود. همچنین طرفداران بایستی امیدوار باشند که ساخت این پروژه با مخالفت سازندگان اصلی لغو نشود؛ مانند اتفاقی که برای بازسازی خارق العاده بازی Metroid 2 یعنی AMR-2 رخ داد. البته نینتندو برای لغو این پروژه دلیل موجهی داشت، چرا که خودش در حال ساخت این بازسازی بود که اتفاقا قرار است به زودی عرضه شود.

طرفداران سری Tomb Raider بدون شک بایسی این نسخه دمو را تجربه کنند. Nichobass داشتن کامپیوتری مجهز به حداقل چهار گیگابایت RAM را پیشنهاد کرده است، با این حال داشتن هشت گیگابایت RAM ایده‌آل خواهد بود. کارت گرافیک سازگار با دایرکت‌ایکس 11، ویندوز 10 نسخه ۶۴ بیتی به بالا و ۶ گیگابایت فضای خالی از دیگر بخش‌های سیستم موردنیاز برای تجربه این دمو محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید تاریخچه سری محبوب Tomb Raider را در سایت زومجی مطالعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده