// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تریلر گیم پلی و تاریخ انتشار Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions

تاریخ انتشار بازی بازسازی شده Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions برای کنسول نینتندو 3DS به همراه تریلر گیم‌ پلی آن منتشر شد.

کمپانی نینتندو سرانجام با انتشار تریلری، تاریخ عرضه بازی Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions را اعلام کرد. طبق این خبر، بازی در تاریخ ۱۴ مهرماه برای کنسول نینتندو 3DS منتشر می‌شود. 

اگر با بازی Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions آشنایی ندارید باید بگوییم این بازی، نسخه بازسازی‌شده بازی Mario & Luigi: Superstar Saga است که در سال ۲۰۰۳ برای کنسول گیم بوی ادونس منتشر شده بود. بازی در سبک نقش‌آفرینی است و از سیستم مبارزه نوبتی بهره می‌برد، اما با دیگر بازی‌های سبک نقش‌آفرینی تفاوت بسیاری دارد و بازیکنان باید کنترل Mario و Luigi را به‌طور همزمان به‌دست بگیرند. ماریو و لوییجی با پریدن می‌توانند به دشمنان خود آسیب وارد کنند یا از چکش قدرتمند خود برای وارد کردن ضربات سنگین به آنها استفاده کنند. در نسخه جدید و بازسازی‌شده بازی، محتوای داستانی جدیدی برای نیروهای تحت فرمان Bowser به بازی اضافه شده است و بازیکنان قادر خواهند بود تا کنترل این شخصیت‌ها را نیز به‌دست بگیرند.

در ادامه شما می‌توانید اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions را مشاهده کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده