نویسنده: یونس بهرامی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

بازی Metal Gear Solid 2 برای انویدیا شیلد عرضه شد

اگر هنوز موفق به تجربه‌ی بازی Metal Gear Solid 2:‌ Sons of Liberty نشده‌اید، از الان می‌توانید آن را روی انویدیا شیلد بازی کنید. 

از عرضه‌ی بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty در سال ۲۰۰۱، سال‌ها می‌گذرد. اما اخیرا در اخبار بازی مشخص شد که نسخه‌ی HD بازی راهی دستگاه تلویزیونِ اندرویدی انویدیا شیلد شده است. به نظر می‌رسد که این ورژن، همان نسخه‌ای است که چند سال پیش برای کنسول‌های نسل هفتمی ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 عرضه شده بود. 

این بازی هم‌اکنون در پلی استور گوگل با قیمت پانزده دلار قرار دارد که با تخفیفی ۳۳ درصدی می‌توانید آن را با قیمت ۱۰ دلار بخرید. در پلی‌استور گوگل، توضیحاتی درباره‌ی این نسخه داده شده که به‌ شرح زیر است: 

داده‌های تکنولوژی در مورد متال گیر، ماشینی پیشرفته و مجهز به بمب اتمی، در بازار سیاه افشا شده است. سالید اسنیک، قهرمان افسانه‌ای قصه به دنبال کشتی و تانکری می‌رود که نمونه اولیه‌ی جدیدی از متال گیر را با خود حمل می‌کند. اما اسنیک در یک تله گیر افتاده و همراه با کشتی در نزدیکی رودخانه‌ی هادسون غرق می‌شود. باور عمومی بر این است که سالید اسنیک در همان ماجرا کشته شده است. دو سال بعد، تروریست‌ها کنترل «بیگ شل» (تأسیساتی برای تصفیه نفت) را به دست می‌گیرند. در واکنش به این بحران، دولت شخصی با نام رایدن را به بیگ شل می‌فرستد. او نیروی جدیدی است که به‌تازگی به استخدام واحد عملیات سری گروه FOXHOUND آمده و وظیفه دارد تا رئیس‌‌جمهور را نجات دهد. 

از ویژگی‌های این نسخه، اجرای آن با نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 720p است. علاوه بر نسخه‌ی اصلی، تمام مراحل VR (واقعیت مجازی) نیز در این نسخه وجود دارد و از اچیومنت‌های گوگل پلی نیز پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، تنها می‌توان روی انویدیا شیلد به انجام بازی پرداخت، اما می‌توان احتمال داد که در آینده شاهد عرضه‌‌ی این بازی روی بقیه‌ی دستگاه‌های اندرویدی باشیم. همچنین کمپانی کونامی، ناشر سری بازی‌های متال گیر، اعلام کرده که نسخه‌ی HD بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater را در آینده برای انویدیا شیلد منتشر می‌کند.  

این اولین باری نیست که شاهد عرضه‌ی یک نسخه از سری متال گیر روی پلتفرم انویدیا شیلد هستیم، پیش‌تر نیز بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای این دستگاه اندرویدی منتشر شده بود


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده