نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

دو صحنه کلیدی تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming در فیلم استفاده نشده‌اند

جان واتس در مصاحبه اخیر خود در مورد استفاده نشدن از دو صحنه مهم تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming توضیح داده است.

اکران فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) از روز جمعه آغاز خواهد شد. برای فیلم‌هایی که هنوز مراحل تولید و فیلمبرداری آن‌ها به پایان نرسیده یا اینکه هنوز مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کنند، استفاده از تصاویر اولیه برای ساخت تریلرهای آن‌ها امری غیر معمول نیست و این تصاویر حتی ممکن است با نسخه نهایی تفاوت‌هایی داشته باشند. سال گذشته، فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) به روی پرده رفت، اما تصاویری که در تریلرهای اولیه این فیلم مشاهده کرده بودیم در نسخه اکران‌شده فیلم یا کاملا متفاوت بودند یا حذف شده بودند.

حال دو تصویر کلیدی و مهم تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming نیز در نسخه اکران‌شده فیلم وجود ندارند و جان واتس، کارگردان این فیلم، در مورد دلیل استفاده نشدن از این صحنه‌ها توضیح داده است. این دو تصویر را پیش از این در اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming که در آذرماه سال گذشته منتشر شده بود، مشاهده کرده بودیم. در اولین تصویر، شخصیت شرور و منفی والچر با بازی مایکل کیتون، در حال پایین آمدن از آتریم هتل و نزدیک شدن به دوربین دیده می‌شود و در دومین صحنه، آیرون من و مرد عنکبوتی را می‌بینیم که در کنار هم در حال پرواز در محله کوئینز نیویورک هستند. با این حال، هیچ یک از این دو تصویر در نسخه نهایی فیلم وجود ندارند. در مصاحبه با وب‌سایت Screencrush، واتس توضیح داد که هیچ یک از این تصاویر از ابتدا هم قرار نبود در فیلم Homecoming استفاده شوند. او گفت:

در ابتدا صحنه آتریم هتل تنها برای نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ساخته شده بود. ما این صحنه را دو هفته قبل از شروع تولید و فیلمبرداری فیلم، ساخته بودیم و هرگز قرار نبود در داخل فیلم استفاده شود. با این حال، من از این زاویه در ابتدای فیلم برای معرفی شخصیت والچر استفاده کردم که در آن والچر مثل یک هویچ در حال حرکت به سمت دوربین است. من از این صحنه برای ساخت صحنه دیگری استفاده کردم، اما دیگر صحنه آتریم هتل آتلانتا در فیلم نیست.

Spider-Man: Homecoming

همچنین در مورد صحنه مرد عنکبوتی و آیرون من، واتس توضیح داد که پس‌زمینه محله کوئینز به این صحنه اضافه شده تا این صحنه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. او گفت:

در اولین تریلر آن‌ها می‌خواستند که مرد عنکبوتی و آیرون من در کنار هم پرواز کنند. آن‌ها قصد داشتند از چیزی مثل صحنه استیتن آیلند فری استفاده کنند، اما چندان خوب به نظر نمی‌رسید؛ چرا که ترمینال استیتن آیلند، یک ساختمان بسیار ساده است و به نظر می‌رسد که یک شی سه‌بعدی بدون رندر است و برای صفحه پس‌زمینه این صحنه مناسب نبود. بنابراین، فکر من این بود که این صحنه را در محله کوئینز قرار بدهیم و از آن به عنوان پس‌زمینه استفاده کنیم. از آنجایی که ما نمی‌توانستیم یک صحنه جدید تولید کنیم، تصمیم گرفتیم که از تصاویر صحنه مترو استفاده کنیم. من احساس می‌کنم کمی عجیب و غریب است که صحنه‌هایی که در تریلر وجود داشتند در داخل فیلم نیستند، اما این تصویر عالی است.

Spider-Man: Homecoming

فیلم Spider-Man: Homecoming توانسته است نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند و طبق پیش‌بینی‌هایی که اخیرا منتشر شده، این فیلم مورد انتظار در سه روز نخست اکرانش بین ۸۵ تا ۱۱۰ میلیون دلار خواهد فروخت. با این حال، سونی انتظار دارد این فیلم در سه روز نخست اکرانش حدود ۸۰ میلیون دلار بفروشد. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده