نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Snake VS Block

بازی موبایل Snake VS Block یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند به راحتی جایگزین محبوب‌ترین بازی موبایل شما شود.

بعضی بازی‌های موبایلی تا ماه‌ها و شاید سال‌ها روی گوشی‌های هوشمند جا خوش می‌کنند و ساعت‌های زیادی از اوقات تلف‌شده‌ی ما را به خود اختصاص می‌دهند. بازی‌هایی که ماهیت مرحله‌ای نداشته باشند و گیم‌پلی آن‌ها به صورت بی‌نهایت و رکوردی طراحی شده است، از بهترین نمونه‌ها برای چنین بازی‌هایی هستند که در هر شرایطی می‌توان آن‌ها را بازی و به رکورد جدیدی دست پیدا کرد. بازی موبایل Snake VS Block یکی از جدیدترین و البته بهترین بازی‌های این سبک است که می‌تواند با ترکیب دو سه بازی و با کمی چاشنی خلاقیت، به احتمال زیاد به بازی اصلی گوشی شما تبدیل شود.

در این بازی کنترل یک مار را برعهده دارید که درست مثل بازی کلاسیک Snake، از تعداد دایره تشکیل شده و با خوردن دایره‌ها در مسیر، بر طولش اضافه می‌شود. اما در این مسیر بلاک‌های شماره‌گذاری‌شده‌ای نیز قرار گرفتند که ما را یاد بازی Ballz می‌اندازند. هنگام برخورد با این بلاک‌ها، با توجه به عددی که روی آن نوشته شده از طول مار کم می‌شود و همیشه باید حواستان باشد که از بلاکی رد شوید که عدد کمتر از طول مار باشد. انتخاب و تشخیص سریع بلاک مناسب از اصلی‌ترین نکات برای کسب امتیاز بالاتر در بازی Snake VS Block است.

بازی موبایل snake vs block

هر مربع با توجه به بزرگی عدد روی آن، رنگ متفاوتی دارد و هرچه عدد بزرگ‌تر باشد رنگ مربع نیز به سمت رنگ‌های گرم‌تر متمایل می‌شود. بنابراین لازم نیست حتما تمام عددها را بخوانید و وقتی که سرعت بازی بیشتر شده، وقت صرف انتخاب مربع مناسب کنید و می‌توانید با یک نگاه سریع مسیر کم‌خطر‌تر را امتحان کنید. در انتخاب مسیر مواقعی پیش می‌آید که باید ریسک کنید و مربع بزرگ‌تر را انتخاب کنید، چرا که احتمالا بعد از آن با مسیر راحت‌تری مواجه می‌شوید دایره‌های کمتری از مار را از دست می‌دهد. خط‌های سفیدی که کنار بعضی مربع‌ها می‌بینید، برای افزایش چالش بازی گنجانده شده‌اند و گاهی همین خط‌ها باعث می‌شوند مسیر اشتباه را طی کنید و تمام مار خود را به یک مربع بزرگ ببازید.

بازی Snake VS Block که ترکیبی از بازی کلاسیک اسنیک و بازی پرطرفدار و نسبتا جدید Ballz است، سرعت و چالش کافی برای جا خوش کردن در فولدر بازی‌های موبایل شما را دارد و ماهیت نامحدود و رکوردی آن‌ هم ارزش تکرارش را بسیار بالا می‌برد. اگر از بازی‌های که در حال حاضر دارید خسته شده‌اید و دنبال بازی جدیدی برای پز دادن رکورد خود به دوستان‌تان هستند، به هیج وجه Snake VS Block را از دست ندهید.

دانلود بازی Snake VS Block


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده