نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال ساخت فیلم دیگری در دنیای District 9 وجود دارد

نیل بلومکمپ اعلام کرد که ممکن است فیلم دیگری در دنیای فیلم منطقه ۹ (District 9) ساخته شود.

نیل بلومکمپ که او را بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون District 9، ایلیسیم (Elysium) و چپی (Chappie) می‌شناسیم، اخیرا استودیوی فیلمسازی خود را تاسیس کرده است. این استودیوی فیلمسازی Oats Studios نام دارد و اخیرا اولین تریلر فیلم جدید این کارگردان سرشناس اهل آفریقای جنوبی را منتشر کرده است. این فیلم در حال حاضر عنوان و نام رسمی ندارد و قرار است یک فیلم کوتاه باشد. این فیلم قرار است به‌صورت استریم منتشر شود. بلومکمپ پیش از این از بازگشت به دنیای فیلم District 9 خبر داده بود، اما او تصمیم گرفت که به‌جای ساخت یک دنباله برای این فیلم، کارگردانی دو فیلم Elysium و Chappie را بر عهده بگیرد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بلومکمپ گفته که ممکن است فیلم دیگری در دنیای فیلم District 9 ساخته شود. مدتی کوتاهی پس از انتشار اولین تریلر اولین فیلم کوتاه استودیو Oats Studios، بلومکمپ مصاحبه‌ای را با وب‌سایت TheVerge در مورد استودیوی خود، فیلم‌هایی که پیش از این ساخته و پروژه‌هایی که در آینده در نظر دارد بسازد، انجام داده است. او پیش از این تصمیم داشته است که در کنار ساخت فیلم Alien 5 (بیگانه ۵)، یک دنباله نیز برای فیلم District 9 تولید و منتشر کند. زمانی که از او پرسیده که آیا او دوست دارد با استودیوی فیلم سازی Oats Studios به دنیای فیلم‌های District 9 ،Elysium یا Chappie بازگردد؛ بلومکمپ در جواب گفت:

احتمالا نه. منظور من این است که شما باید با استودیویی که فیلم خود را ساخته‌اید، تعامل کافی داشته باشید. تمام نکته این استودیو این است که فیلمی که می‌سازیم فقط باید مستقل باشد و فقط کاری را که خودمان می‌خواهیم، انجام بدهیم. من قصد داشتم که فیلم دیگری در دنیای فیلم District 9 بسازم و برای آن نیز برنامه‌ریزی کرده بودم. برای این کار باید به عقب بازگردم و دوباره با استودیوی WETA همکاری کنم و قطعا ساخت این فیلم می‌تواند تجربه فوق العاده‌ای باشد. اما هر همکاری که پیش از این وجود داشته است ممکن است در حال حاضر بهترین مکان برای ساخت این فیلم نباشد و شاید این استودیو بهترین مکان برای ساخت فیلم دیگری از دنیای فیلم District 9 باشد.

District 9

بلومکمپ همچنین تایید کرد که فیلم Alien 5 هرگز ساخته نخواهد شد و یک پروژه مرده است. فیلم District 9، اولین فیلمی بود که بلومکمپ کارگردانی آن را بر عهده داشت و در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. در اتفاقی نادر، این فیلم با استقبال بسیار گسترده‌ای نیز روبرو شده است. این فیلم با استقبال منتقدان روبرو شد و نقدهای بسیار مثبتی را نیز دریافت کرد. همچنین فیلم District 9 نامزد چهار جایزه اسکار از جمله در بخش بهترین فیلم نیز شده است. این فیلم حتی عملکرد بسیار خوبی نیز در گیشه داشته و موفق شده است بیش از ۲۱۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این فیلم ۳۰ میلیون دلار بوده و درجه سنی آن نیز بزرگسال بوده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده