نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار اولین تریلر فیلم جدید کارگردان District 9

نیل بلومکمپ اولین تریلر فیلم کوتاه و بدون عنوان خود را منتشر کرد.

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم‌هایی چون منطقه ۹ (District 9)، ایلیسیم (Elysium) و چپی (Chappie)، اولین تیزر تریلر فیلم کوتاه و جدید خود را منتشر کرده است. طبق گفته بلومکمپ، این فیلم، یک فیلم کوتاه و تجربی علمی تخیلی است و در حال حاضر نام رسمی ندارد. در طی این تریلر تصاویر متعددی از جمله بیگانگان مهاجم، مبارزه در مناطق جنگلی و همچنین برج ایفلی که به نظر می‌رسد گیاهان تمام آن را پوشش داده‌اند، نشان داده می‌شود. همچنین در پایان تریلر نوشته نسخه ۱ (Volume 1) ظاهر می‌شود که اشاره‌ای به اولین ساخته استودیوی جدید فیلمسازی بلومکمپ دارد. در طول این تریلر، یک شخصیت نامشخص و بدون نام می‌گوید:

جهان جدید همه چیز و همه‌کس را تغییر داده است. خیلی ساده و شفاف می‌گویم که یا خود را با جهان جدید تطبیق خواهید داد یا می‌میرید.

همچنین به نظر می‌رسد که در این فیلم کوتاه شاهد حضور بازیگران برجسته‌ای چون سیگورنی ویور و داکوتا فانینگ نیز خواهیم بود. هرچند حضور آن‌ها در این فیلم رسما تایید نشده است، اما این دو بازیگر در صحنه‌هایی کوتاه از این تریلر حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

این فیلم کوتاه توسط استودیو فیلمسازی جدید بلومکمپ با نام Oats Studios در دست ساخت است. این فیلم کوتاه قرار است به‌زودی روی سرویس‌های استریم منتشر شود و سرویس استیم نیز یکی از پلتفرم‌های پخش کننده این فیلم کوتاه خواهد بود. انتشار فیلم روی سرویس استیم اتفاق جدیدی نیست و در حال حاضر ۳۰۰ فیلم در این سرویس در دسترس کاربران قرار دارد. با این حال، بلومکمپ تاکنون تاریخ انتشار فیلم کوتاه جدید خود را اعلام نکرده است.

بلومکمپ در ابتدا قرار بود با همکاری پیتر جکسون کارگردانی فیلم هیلو (Halo) را بر عهده داشته باشد، اما او این پروژه را ترک کرد و با کمک جکسون فیلم District 9 را تولید و منتشر کرد و برای این فیلم نامزد جایزه اسکار شد. او یک‌بار گفته بود که تلاش می‌کند تا دوباره کارگردانی فیلم Halo را بر عهده بگیرد، اما این موضوع تنها زمانی تحقق پیدا می‌کند که او کنترل تمام این فیلم را در دست داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده