نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اشاره احتمالی الکترونیک آرتز به نسخه جدید بازی Need For Speed

کمپانی الکترونیک آرتز تصویر مرموزی در حساب تویتر خود منتشر کرده است که احتمالا مربوط به نسخه جدید از بازی Need for Speed می‌شود.

چند روز قبل از رویداد E3 2017، کمپانی الکترونیک آرتز  تصویر مرموزی در حساب تویتر خود منتشر کرده که احتمالا مربوط به نسخه جدید از سری بازی ریسینگ Need for Speed می‌شود.

تصویر منتشر شده دارای روشنایی بسیار بالایی است که عملا چیز زیادی را نمایان نمی‌کند، اما اگر شما میزان روشنایی تصویر را کاهش دهید می‌توانید خط افق شهر سیاتل آمریکا و برج اسپیس نیدل (Space Needle) را در آن مشاهده کنید (مانند تصویر زیر).

همچنین تصویر دیگری منتشر شده که این بار حضور یک ماشین را در برابر شهر سیاتل به نمایش می‌گذارد:

Need For Speed

کمپانی Electeronic Arts، اویل ماه مه به‌صورت رسمی ساخت نسخه جدید از سری بازی ماشین سواری Need for Speed را تائید کرده بود. اطلاعات زیادی از این نسخه در دسترس نیست اما می‌دانیم که سازنده این بازی، استودی گوست گیمز (Ghost Games) تاکید می‌کند که نسخه جدید مانند ریبوت این سری که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، نیازی به اتصال دائمی به شبکه اینترنت نخواهد داشت. بازی همچنین شامل قابلیت شخصی‌سازی و تعقیب و گریز پلیس نیز می‌شود. الکترونیک آرتز تائید کرده است که نسخه جدید Need for Speed در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های نامشخصی منتشر می‌شود.

سری اتومبیل رانی Need for Speed به صورت سالانه منتشر می‌شد تا اینکه در سال ۲۰۱۵ پس از انتشار آخرین شماره بازی، کمپانی الکترونیک آرتز تائید کرد که هیچ نسخه جدیدی از این سری در سال ۲۰۱۶ منتشر نمی‌شود و به‌جای آن روی‌ عرضه نسخه جدید در سال ۲۰۱۷ تمرکز می‌کنند. اطلاعات تکمیلی در مورد Need for Speed جدید در طی رویداد کمپانی الکترونیک آرتز در مراسم E3 امسال به نام EA Play منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با زومجی همراه باشید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده