// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

ایسر از مانیتور منحنی Predator Z35P رونمایی کرد

کمپانی Acer نمایشگر منحنی Z35P را از سری Predator با رزولوشن ۳۴۴۰x۱۴۴۰ پیکسل معرفی کرد.

ایسر به تازگی از نمایشگر Predator Z35P با رزولوشنی قابل توجه و با پشتیبانی از فناوری G-Sync کمپانی انویدیا رونمایی کرد که انحنای 1800R دارد و زمان پاسخ‌گویی (Grey-to-Grey) آن ۴ میلی‌ثانیه است.

این نمایشگر رزولوشن ۳۴۴۰x۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌کند که بسیار بیشتر از مدل قبلی یعنی Predator Z35 با رزولوشن ۲۵۶۰x۱۰۸۰ است. نرخ تازه‌سازی آن، استاندارد ۱۰۰ هرتز دارد؛ اما بعضی از کاربران در نسخه‌های اولیه گزارش داده‌اند که در منوی تنظیمات، گزینه‌ی Overclocked 120Hz را مشاهده کرده‌اند.

Acer Predator Z35P

نمایشگر Acer Z35P با پنل VA عرضه شده است و می‌تواند تصاویر را از درگاه‌های HDMI و دیسپلی‌پورت به نمایش بگذارد. این نمایشگر با یک پایه عرضه می‌شود که ۲۰ درجه به صورت افقی و ۴- تا ۳۵ درجه به صورت عمودی قابل تنظیم است.

این محصول در فروشگاه‌های منتخب ایالات متحده با قیمت ۱۰۹۹.۹۹ دلار در دسترس است که قیمتی رقابتی در مقایسه با سایر نمایشگرهای G-Sync با رزولوشن ۳۴۴۰x۱۴۴۰ محسوب می‌شود. 

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، مانیتور بنکیو، مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده