// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

کیس جدید کولر مستر با نام MasterBox Lite 5 معرفی شد

کمپانی Cooler Master کیس جدید خود با نام MasterBox Lite 5 و در سایز متوسط معرفی کرد.

کیس Cooler Master MasterBox Lite 5 که به تازگی معرفی شده، سایز متوسط، قابل سفارشی‌سازی و مقرون به صرفه است. این کیس تنها ۴۹.۹۹ یورو قیمت داشته که پنل جلویی، آینه‌ی مشکی و پنل کناری آن از جنس آکریلیک شفاف است. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، هنگامی که LED فن‌های داخل پنل جلویی روشن می‌شود، درخشش زیبایی را ایجاد می‌کند.

Cooler Master MasterBox Lite 5

چهار محل برای نصب فن پیش‌بینی شده است؛ سه فن در قسمت جلو و یک فن در پنل پشتی که امکان نصب فن‌هایی با قطر ۱۲۰، ۲۴۰، ۲۸۰ و ۳۶۰ میلی‌متری را می‌دهد. کیس MasterBox Lite 5 از فن کولرهای پردازنده تا ارتفاع ۱۶۰ میلی‌متر پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال به راحتی می‌توان از فن کولرهای ساخت کولر مستر مانند Hyper 212 EVO یا MasterAir Pro 4 استفاده کرد. از آن‌جا که هیچ مکانی جهت نصب هارددیسک در این کیس تعبیه نشده است، می‌توان کارت گرافیکی با حداکثر طول ۴۰۰ میلی‌متر را در آن نصب کرد. به عنوان مثال، کارت گرافیک Radeon R9 Fury یکی از بزرگ‌ترین کارت‌های گرافیک موجود در بازار با طول ۳۰۷ میلی‌متر، به راحتی در این کیس قابل نصب است.

Cooler Master MasterBox Lite 5

محل نصب هارددیسک‌های ۳.۵ اینچی بر روی پوشش منبع تغذیه که تمام طول کیس را اشغال می‌کند، قرار گرفته است. امکان نصب ۲ عدد هارد دیسک ۳.۵ اینچی به علاوه یک درایو ۲.۵ اینچی نیز وجود دارد که روی دیواره‌ی جلویی سینی مادربرد قرار می‌گیرد. ویژگی منحصر به فرد کیس MasterBox Lite 5 قابلیت سفارشی‌سازی رنگ نوارهای آن است.

Cooler Master MasterBox Lite 5

کیس به طور پیش‌فرض با نوار قرمز رنگ فروخته می‌شود و رنگ‌های سفید و مشکی نیز همراه با آن عرضه می‌شوند. کاربران می‌توانند رنگ دلخواه خود را با پرینتر سه بعدی چاپ کرده و استفاده کنند. الگوی سه‌بعدی نوارهای رنگی در سایت کولر مستر برای دانلود قرار داده شده است.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده