نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تمامی اطلاعات منتشر شده از فیلم Star Wars: The Last Jedi

در این مطلب به تمامی اطلاعات منتشر شده از اتفاقات و داستان فیلم Star Wars: The Last Jedi در مراسم و جشن جنگ ستارگان امسال می‌پردازیم.

روز جمعه پنل فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) در مراسم و جشن جنگ ستارگان (Star Wars) امسال، برگزار شد. در پایان این پنل، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر این فیلم مورد انتظار به همراه اولین پوستر رسمی آن را منتشر کرد. علاوه بر این، اطلاعات بیشتری نیز از این فیلم منتشر شده است که در ادامه این مطلب به آن می‌پردازیم. با این حال، همچنان سوال‌های جواب داده نشده بزرگی وجود دارد که انتظار می‌رود در آینده به آن‌ها جواب داده شود.

Star Wars: The Last Jedi

آموزش ری توسط لوک اسکای واکر

در تریلر منتشر شده از فیلم Star Wars: The Last Jedi، مشاهده کردیم که لوک اسکای‌واکر در حال آموزش ری در سیاره Ahch-To است. ری پس از نبرد پایانی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) به این سیاره سفر کرده بود. در طی این آموزش، او نحوه صحیح مبارزه با شمشیر نوری را یاد می‌گیرد و همچنین با قدرت نیرو خود می‌تواند سنگ ریزه‌ها را از روی زمین بلند و کنترل کند. او همچنین با قدرت نیرو خود به مکان‌های مختلفی سفر می‌کند تا نیرو تاریک و روشن را از هم تشخیص بدهد. اما به نظر می‌رسد که آموزش ری هنوز تمام نشده و انتظار می‌رود در تریلر آینده یا فیلم صحنه‌های بیشتری از آموزش ری مشاهده کنیم. فیلم از همان جایی که فیلم The Force Awakens به پایان رسید، آغاز خواهد شد. دیزی ریدلی در این رابطه گفت:

ری انتظارات خاصی از آنچه که می‌تواند از لوک دریافت کند، دارد و ممکن است که او فکر کند لوک خودش را کاملا وقف او می‌کند. بسیاری از مردم ممکن است بدانند که وقتی قهرمانان خود را ملاقات می‌‌کنید، ممکن است آن چیزی که شما انتظار داشتید، نباشند.

Star Wars: The Last Jedi

با توجه به صحبت لوک در پایان تریلر فیلم که گفت «این زمان، زمانی برای پایان دادن به جدای است»، ممکن است لوک در ابتدای فیلم ری را ناامید کند. واضح است که ایمان لوک دچار سستی شده است که احتمالا به تصاویری از او که همراه با R2-D2 بوده، ارتباط دارد. به نظر می‌رسد این تصاویر مربوط به گذشته است که با قدرت نیرو ری در فیلم The Force Awakens مشاهده کردیم و ظاهرا در فیلم The Last Jedi صحنه کامل آن را مشاهده خواهیم کرد.

Star Wars: The Last Jedi

فین در حال بهبود است

در جای دیگری از این کهکشان، فین در حال بهبود است. در فیلم The Force Awakens مشاهده کردیم که او توسط کایلو رن بشدت زخمی و کاملا بیهوش شد. در طول پنل فیلم The Last Jedi، جان بویگا توضیح داد که این فیلم شروع جدیدی برای او خواهد بود. او گفت:

او درد بسیاری دارد و در حال پشت سر گذاشتن روند درمان خود است. فین قطعا در فیلم دوباره روی پاهای خود خواهد ایستاد. اما او آسیب بسیار سختی دیده است و باید با آن مواجه شود و با بیماری خود مبارزه کند. او در حال بهبودی است و در فیلم The Last Jedi باز خواهد گشت.

در اولین تریلر فیلم The Last Jedi فین را برای لحظاتی کوتاه مشاهده کردیم که در یک مخزن پزشکی قرار داشت.

Star Wars: The Last Jedi

از پرنسس لیا، پو دامرون، کایلو رن و کاپیتان فاسما چه می‌دانیم؟

اطلاعات زیادی از پو دامرون در فیلم The Last Jedi منتشر نشده است، اما در اولین تریلر این فیلم او را در آشیانه جنگنده‌های X-Wing مشاهده کردیم که توسط نیروهای فرقه اول در حال نابود شدن بودند. در این تصویر پو همراه با BB-8 در حال دویدن به سمت یک جنگنده X-Wing بودند، اما پیش از رسیدن آن‌ها جنگنده نابود شد. رایان جانسون، کارگردان فیلم The Last Jedi، در مورد حضور BB-8 در این فیلم گفت:

او باستر کیتون این فیلم است. من برای چیزی که شما قرار است از او در این فیلم ببینید، بسیار هیجان زده هستم.

Star Wars: The Last Jedi

کیتون کارهای کمدی و تقلید دیگران را انجام می‌داد و احتمالا شاهد شوخی‌های مشابه‌ی از این دروید در این فیلم خواهیم بود. همچنین در اولین تریلر فیلم The Last Jedi به صورت کوتاهی شاهد دیگر شخصیت‌های این فیلم بودیم. در این تصاویر، پرنسس لیا را در حال تفکر روی نقشه ستاره‌ای، کایلو رن با صورت زخمی خود که شمشیر نوری‌اش را به شکلی تهدید آمیز تکان می‌دهد و کاپیتان فاسما را در کنار گروهی از استورم تروپرها که از یک خرابه خارج می‌شوند، مشاهده می‌کنیم.

Star Wars: The Last Jedi

شخصیت و سیاره‌های جدیدی در فیلم خواهیم دید

لوکاس فیلم تایید کرد که شخصیت‌های جدیدی در فیلم The Last Jedi حضور خواهند داشت، اما قطعا یکی مهم‌ترین آن‌ها کلی ماری ترن است که قرار است نقش رز را بازی کند. رز یکی از کارکنان تعمیر و نگهداری مقاومت است که طبق گفته جانسون، او بزرگترین بخش جدید فیلم Star Wars: The Last Jedi خواهد بود. شخصیت‌های جدید بسیار دیگری نیز وجود دارند، اما هویت آن‌ها هنوز فاش نشده است. در تریلر فیلم The Last Jedi مشاهده کردیم که یک کتاب بسیار مرموز از شورشیان در درون ریشه‌های به هم تنیده شده یک درخت قرار دارد. این کتاب ممکن است با هویت ری ارتباط داشته باشد.

همچنین در این تریلر وسایل نقلیه جدیدی از نیروهای مقاومت دیده می‌شود که آماده مبارزه با نسل جدید AT-AT‌ها هستند. در پشت این وسایل نقلیه جدید، دود قرمز رنگی خارج می‌شود که هنوز دلیل آن مشخص نشده است. پیش از این شایعه شده بود که در این فیلم شاهد نسل جدید وسایل نقلیه جنگی AT-AT‌‌ هستیم که بسیار بزرگ‌تر و مخوف‌تر از نسخه اصلی هستند. نام این سیاره جدید، کریت است که طبق گفته جانسون پیش از این یکی از پایگاه‌های نیروهای شورشیان بوده که رها شده است. حال به نظر می‌رسد از این سیاره به عنوان پایگاه جدید نیروهای مقاومت استفاده خواهد شد. در این فیلم سیاره‌های جدید بیشتری نیز مشاهده خواهیم کرد.

Star Wars: The Last Jedi

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا،اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن، کلی ماری ترن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده