نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

تاریخ انتشار بازی ماجرایی Paradigm مشخص شد

تاریخ انتشار بازی ماجرایی Paradigm امروز توسط جیکوب جینرکا مشخص شد.

امروز جیکوب جینرکا (Jacob Janerka)، سازنده بازی lone wolf، در تازه ترین اخبار بازی از تاریخ انتشار بازی ماجرایی اشاره و کلیک Paradigm رونمایی کرد. طبق گفته وی، بازی Paradigm در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۷ (چهارشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۶) برای رایانه‌های شخصی (ویندوز و مک) منتشر خواهد شد. نسخه لینکوس بازی پس از انتشار دو نسخه دیگر منتشر می‌شود.

بازی Paradigm مانند بسیاری از بازی‌های مستقل اخیر کار خود را با راه اندازی یک کمپین کیک استارتر آغاز کرد و جینرکا موفق شد مبلغ ۳۶۵۵۷ دلار استرالیا را برای ساخت بازی جمع آوری کند. بازی در اروپای شرقی پس از آخر زمان به وقوع می‌پیوندد و شخصیت اصلی آن یک موجود جهش یافته زشت و آناتگونیست آن یک شیطان تنبل است. در ادامه مروری بر ویژگی‌های بازی خواهیم داشت:

بازی Paradigm یک بازی ماجرایی سورئال است که در کشور اروپای شرقی پس از آخر زمان و عجیب Krusz به وقوع می‌پیوندد. شما در نقش یک موجود جهش یافته خوش تیپ به نام Paradigm بازی می‌کنید که گذشته وی برای شکارش در شکل یک شخصیت تنبل ساخته شده با علم مهندسی ژنتیک که شکلات استفراغ می‌کند بازگشته است!

زندگی تاسف بار Paradigm از DUPA genetics آغاز می‌شود؛ یک کمپانی که کارش فروش کودکان اعجوبه به افراد پولدار و قدرتمند است که قصد ندارند وراثت خود را در اختیار فرزندان بیلوژیکی خود قرار دهند.

در هنگام پروسه رشد Paradigm مشکلی به وجود می‌آید و او به طرز وحشتناکی جهش پیدا می‌کند. DUPA برای محافظت از اعتبار خود، نوزاد زشت را به در شهرک متروکه متعلق به شوروی جدید رها می‌کند و او را مجبور می‌کند که از پس خودش بر بیاید.

Paradigm نمی‌گذارد این اتفاق موجب ناامیدی‌اش شود و موسیقی تسکین دهنده او می‌شود. Paradigm در آرزوی تبدیل شدن به بهترین هنرمند موسیقی الکترونیک در جهان زندگی می‌کند! متاسفانه گذشته او به سراغش آمده و Paradigm بایستی به عنوان ناجی جهان وارد عمل شود. آن هم در شرایطی که او قصد دارد جدیدترین آلبوم چندآهنگه خود را تمام کند.

Paradigm در سفرش به شخصیت‌های عجیب و غریبی برخورد خواهد کرد. برخی از آن‌ها عبارتند از: یک قهرمان دیوانه، یک شیطان تنبل، یک منشی شوالیه و رهبر یک فرقه گلم متال به نام pug.

ویژگی‌ها

  • ماجراجویی اشاره و کلیک کلاسیک: مانند Monkey Island، Day of the Tentacle، Space quest و Full Throttle.
  • گرافیک دو بعدی سورئال: ترکیب سبک پیکسار با Fallout
  • پس از آخرزمان: سال ۲۰۲۶ هستیم و اینترنت دایل آپ مجددا مد شده است!
  • نفوذ دهه ۷۰ و ۸۰: جهان Paradigm طوری ساخته شده که مردم این دوران فکر می‌کرند؛ رایانه‌های بسیار بزرگ، اسباب خانه بسیار مدرن و دیسک‌های فلاپی که می‌توانند جهان را نجات دهند.
  • زشتترین قهرمان بازی‌های رایانه‌ای (احتمالا): نگاش کنید!
  • آنتاگونیست شیطانی و تنبل: دستگاه شکلات‌ساز زنده تولید شده به لطف مهندسی ژنتیک

قیمت بازی Paradigm هنوز مشخص نشده است، با این حال می‌توانید تصاویر جدید بازی را تماشا کنید:

Paradigm


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده