// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل The Walking Dead: No Man's Land

بازی موبایل The Walking Dead: No Man's Land ترکیبی از بازی‌های استراتژی است که دارای مبارزات نوبتی بوده و هواداران این مجموعه و سایر بازی‌های موبایل را سرگرم خواهد کرد.

زمانی که صحبت از آثار زامبی-محور می‌شود، ناخودآگاه ذهن‌مان سمت آثاری چون مردگان متحرک شبکه ای‌ام‌سی می‌رود؛ اثری که شاید این اواخر آن‌چنان باب میل مخاطبان پیش نرفته باشد، اما از هواداران بی‌شماری برخوردار است. حال بازی موبایل The Walking Dead: No Man’s Land اثری برگرفته از همین سریال تلویزیونی است و در جریان آن شاهد شخصیت‌هایی نظیر دریل دوست‌داشتنی نیز هستیم. بازی اندروید و آیفون The Walking Dead: No Man’s Land از نظر داستانی روایت خاصی ندارد و صرفا شما در نقش بازماندگانی به ایفای نقش می‌پردازید که برای زنده ماندن در دنیایی آخرالزمانی می‌جنگند و در این میان می‌بایست پایگاه خود را بسازند و به مرور زمان ارتقا دهند. موردی که در این میان سبب شده بازی موبایل The Walking Dead: No Man’s Land به یک اثر سرگرم‌کننده تبدیل شود، گیم‌پلی و نحوه بازی کردن است که در اینجا شاهد ترکیبی از بازی‌های استراتژی، بازی‌های نوبتی و بازی‌هایی با شکل و شمایل شطرنج هستیم.

بازی موبایل The Walking Dead: No Man

بازی دارای چند چپتر مختلف است که هر چپتر از چند مرحله تشکیل شده است

زمانی که بازی را شروع می‌کنید، بازماندگانی را می‌بینید که حکم زندانی را دارند و کامیون حمل آن‌ها سرنگون می‌شود و با خارج شدن از کامیون، چیزی جز زامبی و خون‌ریزی نمی‌بینند. حال بازماندگان بازی سعی بر زنده‌ماندن و فرار کردن دارند که یک زامبی به یکی از آن‌ها حمله می‌کند و شاهد حضور شخصیت دریل در این قسمت هستیم که آن‌ها را نجات می‌دهد. در مراحل ابتدایی، دریل حکم یک راهنما را دارد و نحوه بازی کردن را به شما شرح می‌دهد. برای پیشرفت در بازی و پشت سر گذاشتن مراحل، شاهد مبارزات نوبتی هستیم که نوع حرکت کردن شما در محیط مبارزه، همانند بازی‌هایی نظیر بازی XCOM یا بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle است. به عبارتی در محیط مبارزه‌ای شما هستید و زامبی‌ها و باید هر بازیکن تیم خود را، به سمت یک زامبی بکشید تا به سمت زامبی مورد نظر برود و او را به واسطه سلاحی که در دست دارد، بکشد. حال پس از اتمام حرکات شما، نوبت به زامبی‌ها است تا حرکات خود را انجام دهند و اگر به‌درستی حرکت نکرده باشید یا آن‌ها را از بین نبرده باشید، به شما آسیب خواهند رساند. پس از اتمام کشتار زامبی‌ها، باید به محل خروج بروید و مرحله را تمام کنید. جدای از زامبی‌ها، در مراحل شاهد یک سری جعبه نیز هستیم که حکم جایزه را دارند و در پایان مرحله، از میان ۹ جعبه می‌توانید سه جعبه را انتخاب و شانس خود را امتحان کنید.

بازی موبایل The Walking Dead: No Man

جدای از مراحل و چپترهای The Walking Dead: No Man’s Land که به جمع‌آوری آذوقه‌های شما و ساخت‌وساز کمک می‌کند، گسترش پایگاهی که در اختیارتان قرار داده شده است نیز از مهم‌ترین بخش‌هایی است که باید به آن رسیدگی کنید. پس از انجام چند مرحله باید به کمپ خود بازگردید و بخش‌های مختلف آن را ارتقا دهید یا بخش‌های جدیدی را احداث کنید. البته در اول بازی نحوه انجام این کار به شما توضیح داده می‌شود و در ادامه این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چگونه این کمپ را مدیریت کنید. از این‌رو آموزش دادن بازماندگان یا احداث بخش ارتقای سلاح‌ها و لباس‌های جنگی که دارید، می‌توانند شدیدا شما را کمک کنند. همچنین می‌توانید به مرور زمان بازماندگان بیشتری را آزاد کنید که در واقع کارت‌های اشخاص مختلف هستند و سیستم بازی به واسطه پرداخت‌های درون برنامه‌ای که دارد، به شکلی طراحی شده که می‌توانید کارت‌های سایر شخصیت‌ها نظیر ریک یا نگان را نیز خریداری کنید.

در انتها بازی اندروید و آیفون The Walking Dead: No Man’s Land ترکیبی است از سبک‌های نام‌آشنا که شدیدا با حال و هوای زامبی و آخرالزمانی هم‌خوانی دارد و می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده را در اختیار کاربران بازی‌های موبایل قرار بدهد.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون The Walking Dead: No Man's Land


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده