// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

تصاویر رسمی کارت گرافیک سافایر +RX Vega 64 Nitro منتشر شد

نخستین تصاویر از کارت گرافیک جدید کمپانی سافایر یعنی +RX Vega 64 Nitro منتشر شده است که صحت تصاویر قبلی را تأیید می‌کند، اما هنوز مشخصات این محصول اعلام نشده است.

سافایر با نظارت آدریان تامپسون، نایب رئیس خود، در حال آماده‌سازی نسخه‌ای سفارشی از کارت گرافیک RX Vega 64 برای عرضه به بازار است. انتشار تصاویر رسمی این محصول جدید، مهر تأییدی بر تصاویر فاش‌شده‌ی قبلی خواهد بود.

پس از آنکه آدریان، تصویر +Sapphire RX Vega Nitro را در صفحه‌ی توییتر خود به نمایش گذاشت، آندریاس شیلینگ، عضو تحریریه وب‌سایت hardwareluxx.de نیز تصاویری از این کارت گرافیگ را منتشر کرد که ورودی برق ۲+۶ پین PCIe را نشان می‌دهد. LEDهای رنگی هم در این تصاویر مشاهده می‌شوند که احتمالا با امکان استفاده از قابلیت‌های نورپردازی با استفاده از نرم‌افزار Sapphire TriXX عرضه خواهند شد.

در حال حاضر از فرکانس دقیق هسته و سایر مشخصات این محصول اطلاعی در دست نیست. انتظار می‌رود فرکانس پایه و بوست این کارت گرافیک، بالاتر از مدل مرجع RX Vega 64 کمپانی AMD با خنک‌کننده‌ی هوا باشد.

Sapphire RX Vega 64 Nitro+

پیش از این در تصاویر فاش‌شده مشخص شده بود که این کارت با یک جفت رابط برق ۴ پین برای فن PWM عرضه خواهد شد. یک براکت بزرگ نیز برای جلوگیری از گلوگاه شدن هسته‌ی گرافیکی در نظر گرفته شده است.

کمپانی Sapphire در نظر دارد در پنل پشتی کارت گرافیک +RX Vega 64 Nitro از دو درگاه HDMI 2.0 و یک DisplayPort 1.4 به‌عنوان خروجی‌های تصویر استفاده کند. این محصول خروجی تصویر DVI-D ارائه نمی‌دهد؛ با این حال ممکن است سافایر آن را به همراه یک آداپتور عرضه کند.


منبع OVERCLOCK3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده