نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تریلر جدیدی از فیلم Insidious: The Last منتشر شد

کمپانی Universal Pictures و Sony Pictures اخیرا تریلری از اثر مورد‌ انتظار و جدید خود یعنی فیلم Insidious: The Last Key منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی Universal Pictures و کمپانی Sony Pictures به‌‌تازگی تریلر جدیدی از جدیدترین قسمت سری فیلم Insidious (توطئه‌آمیز) یعنی فیلم Insidious: The Last Key (توطئه‌آمیز: آخرین کلید) را به طور رسمی و عمومی منتشر کردند. چندی پیش هم دو تریلر که یکی از آنها بین‌المللی و دیگری تریلری داخلی بود را برای این اثر منتشر کردند.

ذهن‌های متفکر و خلاق سازنده سه گانه توطئه‌آمیز حالا قرار است که برای اکران چهارمین قسمت آن یعنی فیلم Insidious: The Last Key دوباره به عرصه اکران بازگردند. ما در این فیلم هیجان‌انگیز و فرا طبیعی قرار است دوباره شاهد حضور لین شی در نقش محبوب و برجسته دکتر الیس رینیر باشیم. دکتر الیس رینیر متخصص پاراپیسولوژیست خیلی باهوش و زیرکی است که قرار است در خانه قدیمی بچگی‌اش با ترسناک‌ترین موجودات روبه‌رو شده و آنها را شکار کند. علاوه‌بر حضور دوباره لین شی، ما در فیلم Insidious: The Last Key شاهد هنرنمایی بازیگرانی همچون آنگوس سمپسون، لی ونل، جاش استوارت، کیتلین جرارد، کرک اسودو، خاویر بوتت، بروس دیویسن، اسپنسر لاک، تسا فرر، اوا کلکر و مارکوس هندرسون خواهیم بود.

حال بیایید با هم نگاهی به این تریلر زیبا و بسیار جذاب فیلم توطئه‌آمیز: آخرین کلید بیاندازیم:

دانلود از آپارات

لی ونل کارگردان و نویسنده سری فیلم‌های Saw (اره) که نویسندگی هر سه قسمت سه گانه Insidious و همچنین کارگردانی قسمت سوم آن را هم برعهده داشت، حال قرار است علاوه بر بازی، وظیفه نویسندگی فیلمنامه و دستیار کارگردانی فیلم The Last Key را هم برعهده داشته باشد. تهیه کنندگی این فیلم برعهده تهیه کنندگان قبلی سری سه گانه Insidious یعنی جیسون بلوم تهیه کننده فیلم Get Out (برو بیرون) و سری فیلم The Purge (پاکسازی)، اورن پلی تهیه کننده سری فیلم Paranormal Activity (فعالیت فراطبیعی) و همچنین جیمز وان تهیه کننده سری فیلم The Conjuring 2 (احضار) و فیلم Furious 7 (خشن ۷) که در قسمت‌های قبل وظیفه دستیار کارگردانی را برعهده داشته حال وظیفه تهیه کنندگی این قسمت را بر عهده دارد. لازم به ذکر است که این فیلم مورد انتظار قرار است توسط کارگردان تازه‌کاری به نام آدام روبیتل کارگردان فیلم The Taking of Deborah Logan (گرفتن دبورا لوگان) کارگردانی شود.

استیون شنایدر، برایان کَوِناج جونز، چارلز لیتون، بیلی کانوی انگلاویچ، کوپر ساموئلسون و لی ونل از جمله کسانی هستند که تهیه کنندگی اجرایی این فیلم ترسناک را برعهده دارند. کمپانی Sony Pictures Worldwide Acquisitions ملقب به SPWA وظیفه تولید و تامین مالی فیلم Insidious: The Last Key را برعهده خواهد داشت. اکران داخلی فیلم آخرین کلید در آمریکا، توسط کمپانی Universal Pictures اداره و کنترل خواهد شد و Sony Pictures Releasing و Stage 6 Films از شرکت SPWA اکران این فیلم در کشورهایی به غیر ایالات متحده را اداره و کنترل می‌کنند.

فیلم Insidious: The Last Key برای اکران در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۵ دی ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده