نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵

دو تریلر از فیلم Insidious: The Last Key منتشر شد

کمپانی Universal Pictures و Sony Pictures  اخیرا دو تریلر از فیلم مورد‌ انتظار و جدید خود یعنی فیلم Insidious: The Last Key منتشر کردند.

کمپانی Universal Pictures و Sony Pictures که وظیفه تهیه و تولید فیلم توطئه‌آمیز: آخرین کلید (Insidious: The Last Key) را برعهده دارند، اخیرا دو تریلر که یکی از آنها بین‌المللی و دیگری تریلری داخلی است را برای چهارمین قسمت سری فیلم ترسناک Insidious منتشر کردند. شما در انتهای همین پست می‌توانید این دو تریلر را مشاهده و دانلود کنید.

ذهن‌های متفکر و خلاق سازنده سه گانه توطئه‌آمیز حالا قرار است که برای اکران چهارمین قسمت آن یعنی فیلم Insidious: The Last Key دوباره به عرصه اکران بازگردند. ما در این فیلم هیجان‌انگیز و ماوراء طبیعی قرار است دوباره شاهد حضور لین شی در نقش محبوب و برجسته دکتر الیس رینیر باشیم. دکتر الیس رینیر متخصص پاراپیسولوژیست خیلی باهوش و زیرکی است که قرار است در خانه قدیمی بچگی‌اش با ترسناک‌ترین موجودات روبه‌رو شده و آنها را شکار کند. علاوه‌بر حضور دوباره لین شی، ما در فیلم Insidious: The Last Key شاهد هنرنمایی بازیگرانی همچون آنگوس سمپسون، لی ونل، جاش استوارت، کیتلین جرارد، کرک اسودو، خاویر بوتت، بروس دیویسن، اسپنسر لاک، تسا فرر، اوا کلکر و مارکوس هندرسون خواهیم بود.

لی ونل کارگردان و نویسنده سری فیلم‌های اره (Saw) که نویسندگی هر سه قسمت سه گانه Insidious و همچنین کارگردانی قسمت سوم آن را هم برعهده داشت، حال قرار است علاوه بر بازی، وظیفه نویسندگی فیلمنامه و دستیار کارگردانی فیلم The Last Key را هم برعهده داشته باشد. تهیه کنندگی این فیلم برعهده تهیه کنندگان قبلی سری سه گانه Insidious یعنی جیسون بلوم تهیه کننده فیلم برو بیرون (Get Out) و سری فیلم پاکسازی (The Purge)، اورن پلی تهیه کننده سری فیلم فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity) و همچنین جیمز وان تهیه کننده سری فیلم احضار (The Conjuring 2) و خشن ۷ (Furious 7) که در قسمت‌های قبل وظیفه دستیار کارگردانی را برعهده داشته حال وظیفه تهیه کنندگی این قسمت را بر عهده دارد. لازم به ذکر است که این فیلم مورد انتظار قرار است توسط کارگردان تازه‌کاری به نام آدام روبیتل کارگردان فیلم گرفتن دبورا لوگان (The Taking of Deborah Logan) کارگردانی شود.

استیون شنایدر، برایان کَوِناج جونز، چارلز لیتون، بیلی کانوی انگلاویچ، کوپر ساموئلسون و لی ونل از جمله کسانی هستند که تهیه کنندگی اجرایی فیلم را برعهده دارند. کمپانی Sony Pictures Worldwide Acquisitions ملقب به SPWA وظیفه تولید و تامین مالی فیلم Insidious: The Last Key را برعهده خواهد داشت. اکران داخلی فیلم آخرین کلید در آمریکا، توسط کمپانی Universal Pictures اداره و کنترل خواهد شد و Sony Pictures Releasing و Stage 6 Films از شرکت SPWA اکران این فیلم در کشورهایی به غیر ایالات متحده را اداره و کنترل می‌کنند.

فیلم Insidious: The Last Key برای اکران در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۵ دی ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارت اقدام کنید

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارت اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده