نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

جی کی سیمونز تمایل به حضور در سه گانه جدید Spider Man را دارد

جی کی سیمونز به‌تازگی در گفتگویی اعلام کرده که تمایل خیلی زیادی به بازگشت به سه گانه جدید Spider-Man در قالب نقش جی جوناه جیمسون دارد.

جی کی سیمونز، بازیگر مطرح و فوق‌العاده محبوب هالیوود، سال‌ها پیش نقش جی جوناه جیمسون در داستان‌های اسپایدرمن را کنار گذاشته و حالا قرار است نقش جیم گوردون در فیلم Justice League (لیگ عدالت) را ایفا کند. حال بعد از گذشت سال‌های خیلی زیاد، این بازیگر به‌تازگی و در گفتگویی کوتاه اعلام کرده که اگر در زمانی باز هم مجموعه‌ای از سری فیلم Spider-Man ساخته شد، او تمایل خیلی زیادی به بازی در نقش جوناه جیمسون دارد.

جی کی سیمونز کارهای خیلی زیاد و فوق‌العاده خوبی را توانسته تا به امروز در رزومه کاری خود جا دهد، اما می‌توان گفت که خیلی از طرفداران بیشتر او را به خاطر نقش جی جوناه جیمسون که در اولین مجموعه و سه‌گانه اسپایدرمن به کارگردانی سم ریمی ایفا کرده بود به یاد دارند. حال این بازیگر تصمیم گرفته که قدم بزرگ‌تری نسبت به قبل بردارد و در داستان کمیکی دیگری به ایفای یک نقش مکمل دیگر پردازد. او قرار است در جدیدترین اثر اقتباسی که بر اساس کتاب‌های کمیک ساخته شده، یعنی فیلم لیگ عدالت، نقش کمیسر جیمز گوردون را ایفا کند.

در طی مصاحبه جدیدی که گزارشگر سایت خبری ای تی آنلاین با جی کی سیمونز ترتیب داده بود، از وی سوالات زیادی پرسیده شد که تعدادی از این سوالات درباره همین نقش و حضور سیمونز در سه‌گانه جدید و البته احتمالی اسپایدرمن بود. اینگونه که از ظواهر امر معلوم است، به نظر می‌رسد که این بازیگر محبوب و صاحب جایزه اسکار کاملا برای این نقش آماده است و هر زمان که فرصت هنرنمایی او در قالب این شخصیت به وجود بیاید دست رد به سینه این موقعیت نمی‌زند. او در این مصاحبه اینگونه درباره این موضوع سخن گفت:

من هیچ وقت نمی‌گویم هرگز. منظور من این است که، می‌دانید، من زمان خیلی خوبی را با نقش جی جوناه جیمسون در آن سری فیلم داشتم و از آن زمان‌ها بسیار لذت می‌بردم؛ با توبی مگوایر و تمام کسانی که در این پروژه در کنار من بودند. آن مدتی که من در این نقش بودم خیلی خوب و فوق‌العاده زمان خوبی بود، موفقیت خیلی بزرگ و خوبی را در حرفه کاری و زندگی‌ام به وجود آورد و واقعا یک سرگرمی خالص و ناب بود. اگر یک فرصت دیگر برای من پیش می‌آمد که بتوانم دوباره این دوران را مرور کنم و این نقش را ایفا کنم... نمی‌دانم، کمی وسوسه‌کننده است. اما خب باید به این موضوع هم فکر کرد که اسپایدرمن باید چند ساله باشد، ولی جوناه جیمسون داستان او همسن من است؟

البته، بازگرداندن سیمونز به‌عنوان شخصیت جی جی، چندان با عقل جور در نمی‌آید؛ به خصوص در این برهه از زمان، با توجه به اینکه استودیو مارول با همکاری کمپانی سونی و بازگرداندن اسپایدرمن با فیلم Spider-Man: Homecoming (اسپایدرمن: بازگشت به خانه) به جمع تیم اونجرها وارد فاز بعدی کاری خود شده است. اما من فکر نمی‌کنم که اگر نقش او را دوباره در این قالب این شخصیت و در مجموعه جدیدی در نظر بگیریم، طرفداران مجموعه سر و صدای زیادی ایجاد کنند و با حضور او مخالفتی داشته باشند.

از طرف دیگر مارک وب، کارگردان تحسین‌شده سری فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) در گفتگویی درباره عدم حضور شخصیت جی جوناه جیمسون در مجموعه فیلم خود صحبت کرد. وی دلیل این کار خود را اینگونه اعلام کرد که با توجه به اینکه سیمونز پیش از آن این نقش را ایفا کرده بود و به خاطر ایفای نقش خود از طرف بینندگان بسیار تحسین شده بود، تمایلی نداشت تا بازیگر دیگری را انتخاب و او را جایگزین جی کی سیمونز بکند. 

نظر شما چیست؟ به نظر شما بازگشت جی کی سیمونز به‌عنوان جی جوناه جیمسون در سری فیلم جدید اسپایدرمن می‌تواند کار درست و جالبی باشد، مخصوصا با توجه به اینکه سن سیمونز بسیار بالا رفته است؟


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده